Walka promocji z kryzysem

Balon nad Zakopanem

Atak z powietrza….

W ramach reakcji na obecny kryzys finansowy i spadek polskiego złotego do euro, co spowodowało obniżenie przyjazdów polskich turystów na Słowację, ośrodek narciarski ze słowackiej Tatrzańskiej Łomnicy zastosował kampanię reklamową opartą na agresywnym marketingu.

W weekend 21-22 lutego promował swoja ofertę specjalną w Zakopanem i nad Zakopanem. Oferta dotyczy ośrodków narciarskich w Tatrzańskiej Łomnicy i Jasnej, a skierowana jest wyłącznie do polskich narciarzy. - Podczas gdy słowackie hostessy na Krupówkach rozdawały kupony rabatowe z informacją, że przy kupnie 1-dniowego skipassu drugi otrzyma się gratis, nad Zakopanem latał także słowacki balon reklamowy, który informował o tej niecodziennej ofercie promocyjnej – mówi Juraj Chovaňák, brand manager Tatry Mountain Resorts z Tatrzańskiej Łomnicy.

Promocja potrwa do 8 marca br., a kupon można uzyskać także przez Internet, po zarejestrowaniu się na polskiej wersji językowej portalów www.vt.sk, www.jasna.sk. Po 8 marca ceny dziennych skipassów w obu ośrodkach wynosić będą od 13 euro.

I atak z ziemi…
Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit