Kampania promocyjna powiatu kamieńskiego

Atrakcje nie tylko nadbałtyckie

W Skansenie Słowian i Wikingów na wyspie Wolin... Więcej >>

W lutym startuje zakrojona na szeroką skalę kampania informacyjna, promująca powiat kamieński (Kamień Pomorski, Międzyzdroje, Dziwnów, Wolin, Świerzno oraz Golczewo), jako miejsce idealne dla wypoczynku oraz przyjazne inwestycjom związanym z rozbudową infrastruktury turystycznej.

Główny przekaz skierowany będzie nie tylko do potencjalnych turystów i inwestorów z Polski, ale także z zagranicy, w tym z Niemiec i Skandynawii.

Celem kampanii promocyjnej jest przede wszystkim zachęcenie jak największej liczby potencjalnych turystów do odwiedzenia całego regionu powiatu kamieńskiego nie tylko w sezonie letnim, ale także poza nim. Szczególny nacisk zostanie położony na atrakcje położone nie tylko nad samym Bałtykiem, ale przede wszystkim wewnątrz powiatu – nad Zalewem Kamieńskim oraz Szczecińskim.

Drugim, ważnym elementem kampanii będzie podjęcie dyskusji związanej z wprowadzeniem formalnych ułatwień w procesie inwestowania. Efektem tej dyskusji ma być zachęcenie jak największej liczby inwestorów do tworzenia infrastruktury turystycznej na terenie powiatu.

- W 2009 roku chcemy zainteresować potencjalnych turystów nie tylko niezwykle atrakcyjnymi nadmorskimi terenami powiatu, takimi jak na przykład plaże i molo w Międzyzdrojach czy urocze klify i plaże na terenie Wolińskiego Parku Narodowego. Zamierzamy pokazać, że powiat kamieński to także atrakcyjne tereny wypoczynkowe położone wewnątrz regionu, jak chociażby gospodarstwa agroturystyczne nad Zalewem Kamieńskim i Szczecińskim. Będziemy wciąż promować znane już produkty turystyczne, jak na przykład Festiwal Słowian i Wikingów w Wolinie czy Festiwal Muzyki Organowej w Kamieniu Pomorskim. Jednak na rok 2009 mamy przygotowany nowy produkt turystyczny, który - mam nadzieję – wypromuje powiat kamieński nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Będzie to nowy, międzynarodowy festiwal piosenki, o którym szczegółowo poinformujemy już w lutym – mówi Paweł Czapkin, starosta kamieński. - W tym roku będziemy także bardzo dużo mówić o pomyśle rewitalizacji Zalewu Kamieńskiego oraz Szczecińskiego. Planujemy, aby w ciągu najbliższych dwóch – trzech lat powstało tam kilka dużych inwestycji, w tym przede wszystkim mariny oraz baza noclegowa. Chcemy zaprosić przedsiębiorców z branży turystycznej, i nie tylko, do inwestowania przede wszystkim we wnętrzu powiatu. W tym celu chcemy m.in. przeprowadzić ogólnopolską dyskusję na temat wprowadzenia ułatwień w procesie inwestowania – dodaje Paweł Czapkin.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit