Zgłoszenia do ogólnopolskiej akcji „weekend za pół ceny”

Polska Organizacja Turystyczna przyjmuje deklaracje udziału partnerów branżowych w trzeciej edycji ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”, popularyzującej i zachęcającej Polaków do korzystania z usług turystycznych poza tradycyjnym letnim sezonem wakacyjnym i feriami zimowymi. Najbliższy promocyjny weekend 6-8 października.

Kampania „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” przekonuje Polaków do zmiany stylu, przyzwyczajeń i mód wypoczynku. Promuje wspólnie oferty turystyczne, które nie tracą na atrakcyjności niezależnie od pory roku. „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” to tworzony wspólnie przez hotelarzy, restauratorów, gestorów atrakcji turystycznych, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego – ogólnopolski pakiet ofert dla turystów. W sezonie i poza sezonem.

Deklarację udziału w akcji przygotowanej i koordynowanej przez Polską Organizację Turystyczną w współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki, można zgłaszać, wypełniając formularz online na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Warunki uczestnictwa szczegółowo określone zostały w regulaminie, wszelkie kwestie organizacyjne partnerzy akcji mogą na bieżąco doprecyzować komunikując się bezpośrednio z organizatorem, najszybciej wiążącą odpowiedź można otrzymać wpisując pytanie do Formularza kontaktowego Tutaj.

Krótka instrukcja krok po kroku

Większość przedsiębiorców nie miała większych kłopotów w szybkim i bezproblemowym, merytorycznym wypełnieniem formularza zgłoszeniowego. Jednak dla przypomnienia, a także dla ułatwienia z myślą o osobach, które po raz pierwszy przystąpią do wymaganej regulaminem formalnej procedury – podajemy instrukcję krok po kroku.

Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl

Wypełnij formularz dostępny na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl. Masz na to do 28 sierpnia.

Czekaj na e-mail z informacją o wyniku weryfikacji zgłoszenia (do 6 września).

Po pozytywnym wyniku weryfikacji zamieść ofertę promocyjną w widocznym miejscu na swojej stronie internetowej. Masz na to czas do 12 września.

Pamiętaj, że od 18 września rozpoczyna się sprzedaż. Klienci rezerwują noclegi, zamawiają bilety, kupują usługi.

Realizacja zniżki to pierwszy pełny weekend października, tj. 6 -8 października.

Zgodnie z przyjętym regulaminem, zniżki zgłoszone przez partnerów akcji obowiązują od godz. 17:00 w piątek 6 października 2017 roku do końca dnia 8 października 2017 r. w zależności od godzin pracy obiektu. Możliwy jest też wariant pośredni. Zakup usługi na inny wybrany termin, pod warunkiem dopełnienia wszystkich formalności z tym związanych w trakcie akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”.

Ponad 90 proc. przedsiębiorców deklaruje chęć powtórnego udziału

Podobnie, jak pierwsza, pilotażowa akcja „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zorganizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, tak druga jej edycja prowadzona przez POT, uzyskała w podsumowaniu podobnie wysokie noty. Spośród prawie 500 partnerów branżowych akcji promocyjnej, niemal 94 proc. wyraziło chęć udziału w kolejnej. W porównaniu do poprzedniej, nie zmieniły się proporcje dziedzin usług, w których specjalizują się przedsiębiorstwa turystyczne.

Największa liczba zgłoszeń udziału w ogólnopolskiej akcji wpływa od partnerów branżowych z regionów tradycyjnie wiodących pod względem rozwoju rynku usług turystycznych, z Małopolski i Dolnego Śląska, które umacniają swoją markę. Zależy też na tym przedsiębiorcom Mazowsza, którzy również wyróżniają się aktywnym udziałem w wspólnym przedsięwzięciu. Ponad jedna trzecia promocyjnych ofert o obniżonych cenach przygotował sektor hotelarski. Restauratorzy, którzy włączają do menu dania w niższej cenie, stanowią grupę około 25 proc. ogółu. Co piąta oferta dotyczy zakupu zniżkowych biletów do muzeów, skansenów i obiektów, które w programie mają zwiedzanie ekspozycji. Rozczarowująco wypadają obiekty i gabinety spa. Na razie jedynie kilka procent propozycji tańszej o połowę usługi podczas ogólnopolskiej akcji stanowiłyby zabiegi prozdrowotne. W nikłym stopniu swój udział akcentują też centra i punkty informacji turystycznej, przewodnicy i sprzedawcy pamiątek.

Nowe rozumienie konkurencji

Klienci z reguły pozytywnie przyjmują pomysł ogólnopolskiego weekendu promującego, poprzez obniżenie cen atrakcje turystyczne poza sezonem urlopowym, o czym świadczą między innymi dobre efekty marketingowe, na które zwracają uwagę przedstawiciele branży, którzy uczestniczyli w dwóch poprzednich edycjach akcji. Ponad 60 proc. spośród nich oceniła natężenie ruchu w weekend objęty akcją, jako wyższy, aniżeli w inne weekendowe dni marca. Dobrze wypada ocena sprzedaży. Szacunkowa liczba klientów dokonująca zakupu usług turystycznych korzystając z obniżonej ceny, wynosi około 80 tysięcy. Osiągnięte wyniki skłaniają ponad 80 proc. partnerów weekendu za pół ceny do zadowolenia z udziału w niej.

Istotną wartością ogólnopolskiego przedsięwzięcia realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną jest stopniowe przełamywanie stereotypowo rozumianego znaczenia konkurencji pomiędzy przedsiębiorcami na rynku usług turystycznych. Występując wspólnie mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli w indywidualnie rywalizując o klientów. Już ponad 60 proc. spośród tych, którzy udzielili odpowiedzi w badaniu ankietowym, widzi wymierną korzyść łączenia w ramach akcji, swojej oferty z ofertami innych usługodawców w celu tworzenia pakietów zawierających uzupełniające się produkty turystyczne. W jakim stopniu to przekonanie wyrażane w badaniu ankietowym, znajdzie wyraz w pragmatyce postępowania biznesowego, klienci przekonają się jesienią.

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit