Zgłoszenia do Festiwalu Miast i Regionów

Ważne dla uczestników konkursu Złote Formaty

Ważne dla uczestników konkursu Złote Formaty

Wszystkim zainteresowanym udziałem w konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach V edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów przypominamy, iż termin zgłaszania przez polskie miasta i regiony projektów promocyjnych upływa 8 czerwca.

Nieco więcej czasu pozostaje na podjęcie decyzji o uczestnictwie w samym festiwalu. Organizatorzy przyjmować będą zgłoszenia do 19 sierpnia. Festiwal Miast i Regionów potrwa od 20 do 21 września w Warszawie. Aktualności Turystyczne objęły patronatem medialnym jego tegoroczną edycję.

Festiwal dzięki trafnej merytorycznie formule programowej  i  rzutkiej  organizacji zyskał w ciągu czterech lat silną markę. Należy do tych inicjatyw, co do których ma się nadzieję, że na trwale wejdą do kalendarza wydarzeń konferencyjnych obejmujących zagadnienia z zakresu marketingu. Wszystko wskazuje na to, że tak się stanie, bowiem jak na razie zbiera niemal wyłącznie pochlebne opinie. Nie szczędzą ich  przede wszystkim najbardziej zainteresowani. Przedstawiciele samorządów i specjaliści zajmujący się zagadnieniami kształtowania i promocji pozytywnego wizerunku miast i regionów. Także w sferze walorów turystycznych.

W tym roku w ramowym programie części konferencyjnej organizatorzy proponują serię wykładów i prezentacji obejmujących między innymi takie obszary jak turystyka-lifestyle, zarządzanie w powiązaniu z promocją miast, nowe media w promocji miast, planowanie kampanii promocyjnych. Ich tematyka związana będzie z  kwestiami właściwego doboru technik marketingu miejsc w kontekście  polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej i przyszłorocznych  mistrzostw piłkarskich Euro 2012.

Dobrą metodą sprawdzenia i prezentacji dotychczasowych osiągnięć oraz weryfikacji postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych  miast i regionów jest rywalizacja  w konkursie Złote Formaty. Konkurs cieszy się zasłużonym prestiżem. Świadczy o nim choćby frekwencja. Godna pozazdroszczenia. Jak podają organizatorzy, do czterech edycji konkursu 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów. Uczestnicy tegorocznej odsłony konkursowej ubiegać się będą o nagrody i tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach. Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, a także w kategorii  kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Oprócz prestiżowej statuetki Złotego Formatu, laureaci pierwszych miejsc we wszystkich pięciu kategoriach nagrodzeni zostaną kampaniami reklamowymi na nośnikach outdoorowych  oraz infoscreen o wartości 100 tys. złotych brutto każda. Fundatorem tych nagród jest organizator konkursu – Grupa Ströer w Polsce. Nagrody przyznane zostaną też przez Patronów i Partnerów festiwalu. Zwycięzcy konkursu Złote Formaty uhonorowani zostaną  21 września podczas uroczystej gali  Festiwalu  Promocji Miast i Regionów.

Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl. Wszelkich dodatkowych informacji udziela Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Karina Koziej, kkoziej@citybell.pl, tel.: 22/ 478 44 27, kom.: 607 349 004, fax:  22/ 378 33 49

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit