XVI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel

Stoisko Narodowe przed PKiN

Ponad 60 krajów i regionów z całego świata potwierdziło udział w rozpoczynających się 25 września w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki, tegorocznych, trzydniowych XVI Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw Tour & Travel.

Ofertę turystyczną zaprezentują touroperatorzy i biura podróży, organizatorzy wyjazdów zimowych i turystyki biznesowej, właściciele hoteli, pensjonatów, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych oraz Ssp & Wellness, a także przewoźnicy (linie lotnicze, autokarowe, kolejowe i promowe), wydawnictwa turystyczne i portale. W roli Kraju Partnerskiego tegorocznej edycji wystąpi Indonezja.

Z myślą o promocji polskich miast, powiatów i gmin zaplanowano Polskie Stoisko Narodowe Polskiej Organizacji Turystycznej. Zajmie w tym roku osobną halę namiotową przed głównym wejściem PKiN. W tym miejscu przedstawiciele branży będą mogli spotkać się z reprezentantami regionalnych i ogólnopolskich organizacji turystycznych, natomiast klienci indywidualni, wybrać najciekawsze propozycje wypoczynku w naszym kraju.

Konferencje branżowe

Wśród imprez towarzyszących targom interesująco zapowiada się konferencja „Spotkaj przyszłość” organizowana przez MPI POLAND CLUB we współpracy z MT Polska, koordynowana przez Warsaw Convention Bureau. Podczas tej adresowanej do pracowników działów marketingu, HR, PR oraz dla planistów spotkań, konferencji, zaproszeni prelegenci z zagranicy omówią kwestie organizacji eventów i spotkań integracyjno-motywacyjnych. Przedstawiciele Google Polska w trakcie sesji „Jak efektywnie sprzedawać ofertę turystyczną przez Internet?” przybliżą nowe i nowoczesne narzędzia dotarcia do konsumenta, pomocne w biznesie online. Na seminarium firmy Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. „Współpraca sieciowa i zarządzanie produktem turystycznym – doświadczenia z realizacji projektu „Turystyka – wspólna sprawa” zaprezentowane zostaną zagadnienia związane ze współpracą sieciową oraz z zarządzaniem sieciowym produktem turystycznym. W programie TT Warsaw znalazły się także seminaria: Polskich Linii lotniczych LOT S.A. pt. „ LOT dla Firm”– program lojalnościowy skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw oraz Warszawskiej Izby Turystyki - „Podróżuj bezpiecznie, zgodnie z przepisami”, a także dwie prezentacje firmy MAKING WAVES POLSKA „Wakacje w Internecie. Użyteczność polskich portali turystycznych” oraz „RIA; Web 2.0; UGC; Mash Up; UCD; MUX- po co to komu?”. Całość dopełnią konferencje prasowe oraz prezentacje krajów, między innymi Niemieckiej Centrali Turystyki pt. „Wypoczynek i turystyka aktywna w Niemczech”, atrakcji turystycznych Czech oraz Kraju Partnerskiego – Indonezji.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit