Tydzień tygodnia spotkań

Konferencja prasowa. Od lewej Rafał Szmytke, prezes POT, Anna Nowakowska, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel

Podczas konferencji prasowej kończącej Meetings Week Poland, trwający od 16. do 20. marca, dokonano podsumowania tego wydarzenia. Głos zabierali kolejno szefowie stowarzyszeń organizatorów.

W konferencji obok prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Rafała Szmytke wzięli udział szefowie czterech stowarzyszeń organizujących Meetings Week Poland: Wojciech Liszka - MPI Poland Club, Anna Nowakowska - Stowarzyszenie Branży Eventowej, Sławomir Wróblewski - Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Krzysztof Michniewicz - Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel. Konferencja prowadzona był przez redaktora naczelnego "The Warsaw Voice" Andrzeja Jonas oraz Juliusza Kłosowskiego dyrektora wydawnictwa.

Podczas konferencji podsumowano Meetings Week Poland (MWP). Głos zabierali kolejno szefowie stowarzyszeń organizatorów. Anna Nowakowska podkreśliła konieczność szkoleń środowiska branży. MWP zgromadziła wielu znanych prelegentów i co najważniejsze ponad 300 uczestników. Widzimy, że potrzeba poznawania dobrych doświadczeń w budowaniu networkingu ma swoje uzasadnienie. - Chcemy to kontynuować. Wojciech Liszka dostrzegł wielki rozwój infrastruktury kongresowej oraz cieszył się z frekwencji towarzyszącej MWP. Jak zwykle interesująco wypowiadał się nestor przemysłu spotkań ciągle młody i energiczny Sławomir Wróblewski. Mówił o ewolucji sformułowania charakteryzującego ten segment turystyki - turystyka biznesowa, MICE i obecnie przyjęty „przemysł spotkań" - obrazującej rolę zjawiska. Mówił również o przemyśle spotkań jako o wspólnym mianowniku dla biznesu, nauki, medycyny, kultury, sportu. Zauważył kilka prawidłowości: zwiększającą się rolę mniejszych miast takich jak Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz, poprzez rozwijanie infrastruktury, a także regionalizację ofert. Wskazał pojawienie się tendencji spadkowej liczby wielkich i zwiększeniu małych imprez, co jest korzystne dla rynku polskiego. Podkreślił rolę i wagę Programu Ambasadorów Kongresów Polskich, programu prowadzonego przez POT. Wystąpienia liderów stowarzyszeń zakończył Krzysztof Michniewicz ze Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel odpowiedzialny za organizację tegorocznego MWP. Podziękował osobom operacyjnie odpowiedzialnym za organizacje i przeprowadzenie tego udanego spotkania branży. Na koniec prowadzący konferencje prasową Andrzej Jonas oraz Juliusz Kłosowski postulowali o sporządzenie „listy spraw by było lepiej...". Z przekroju MWP wyłania się potrzeba pracy nad omawianymi zagadnieniami pomiędzy kolejnymi edycjami Meetings Week Poland. Po zakończeniu konferencji prasowej uczestnicy konferencji prasowej wraz z 300. uczestnikami MWP udali się na plan tradycyjnego zdjęcia wszystkich uczestników, usytuowanego na trybunach dumy przemysłu spotkań, pięknego Stadionu Narodowego.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit