Program telewizyjny na zlecenie POT

Telewidzowie wybiorą Ambasadorów Polskiej Turystyki

TVP 2

Od 24 maja  telewidzowie „Dwójki” będą mogli wziąć udział w wyborach Ambasadorów Polskiej Turystyki. W tym dniu rozpoczyna się emisja przygotowanego przez Polską Organizację Turystyczną i Telewizję Polską S.A. programu „POLSKA NA ŚNIADANIE”.

Program  jest częścią kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych finansowanej ze środków unijnych  z działania 6.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka  2007-2013. w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” i elementem ogromnego przedsięwzięcia promocyjnego - rejsu żaglowca „Fryderyk Chopin”, który przypłynie do znanych portów europejskich Niemiec, Holandii, Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii, Danii i Szwecji, w których odbędą się ciekawe wydarzenia promujące nasz kraj.

Promocja Polski połączona została z kształtowaniem tożsamości wewnętrznej Polaków wokół działań promujących kraj za granicą. Wartością dodaną ma być promocja turystyki wewnątrz kraju – bo jak promować nasz kraj za granicą, nie znając go i nie kochając.

Program telewizyjny „Polska na śniadanie”, będzie poszukiwał oryginalnych i charyzmatycznych osób, które potrafią w ciekawy, niebanalny sposób zaprezentować miejsca w Polsce o niezwykłym klimacie i atmosferze. Spośród uczestniczących w programie kandydatów wybrane zostaną osoby, których zadaniem będzie - z jednej strony - promocja ciekawych miejsc w  Polsce w sposób zajmujący i niekonwencjonalny, z drugiej zaś -  prowadzenie relacji z portów, gdzie przypływa żaglowiec „Fryderyk Chopin” i gdzie odbywają się najważniejsze wydarzenia promujące nasz kraj.

Oto zwiastun programu:

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit