Program telewizyjny na zlecenie POT

Telewidzowie wybierają Ambasadorów Polskiej Turystyki

Tych z Państwa, którzy macie sposobność o godzinie 8.30 włączyć telewizor, pragniemy,  podobnie jak w poprzednim tygodniu, zainteresować programem emitowanym przez TVP 2 „Polska na śniadanie”.

W programie o tym tytule, przygotowanym przez Polską Organizację Turystyczną i Telewizję Polską S.A., przez trzy kolejne tygodnie telewidzowie „Dwójki” mogą brać udział w wyborach Ambasadorów Polskiej Turystyki. O tytuł Ambasadora Polskiej Turystyki ubiegać się będzie ośmiu kandydatów wyłonionych spośród pięciuset, którzy zgłosili się do programu. Z odcinka na odcinek programu stawiane będą im będą kolejne, wciąż trudniejsze  zadania dziennikarskie z dziedziny turystycznej. Jak wypadną?

To czy przyszły reporter obdarzony jest darem posiadania osobowości, którą nazywamy „telewizyjną” -  oceni Robert Leszczyński. Kazimiera Szczuka podda próbie temperament dziennikarski pretendentów,  zaś Cezary Molski, dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej POT  zgłębi ich wiedzę o turystycznych walorach rodzinnego kraju. Istotny wpływ na końcową ocenę mają odczucia widzów. Mogą je wyrażać  głosując sms-ami.

Dwójka zwycięzców wyłoniona 11 czerwca w finałowym odcinku programu „Polska na śniadanie” już następnego dnia otrzyma w imieniu władz Polskiej Organizacji Turystycznej tytuły Ambasadorów Polskiej Turystyki i wykona swoje pierwsze dziennikarskie zadanie – komentować będzie szczecińskie obchody Dni Morza z miejsca podniesienia kotwicy przez żaglowiec S/Y „Fryderyk Chopin”. Na jego pokładzie reporterzy wyruszą w rejs po europejskich morzach. Od 14 czerwca do 18 września przekazywać będą telewidzom swoje relacje z imprez promocyjnych w największych europejskich miastach portowych i wspólnie  z dziennikarzem programu „Pytania na śniadanie” prezentować wydarzenia promujące Polskę za granicą. Ambasadorowie Polskiej Turystyki odwiedzą w tym czasie  także wraz z telewizyjną ekipą ciekawe, warte bliższego poznania  miejsca w Polsce. Przy ich wyborze będą brane pod uwagę propozycje telewidzów, którzy wskazywać będą miejsca mogące ich zdaniem zafrapować swoim pięknem i niepowtarzalnością, co pozwala odkrywać piękno Polski na nowo i na nowo się w niej zakochać.

Telewizyjny program  jest częścią kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych finansowanej ze środków unijnych  z działania 6.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka  2007-2013, w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem”

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit