Obsługa turystów z Azji

Szkolenia POT. Zgłoszenia udziału w kolejnych sesjach

1.Szkolenia-1

W kwietniu rozpoczęła się druga edycja cyklu bezpłatnych szkoleń Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczących umiejętności obsługi turystów z Azji. Pierwsza część obejmowała wiedzę teoretyczną, obecna – skupi się na nauce zastosowania jej w praktyce. Z deklaracją udziału nie należy zwlekać, liczba miejsc jest ograniczona.

Realizowany cykl szkoleniowy jest istotnym elementem prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną kampanii „Lubię Polskę" realizowaną w wybranych krajach azjatyckich, którą objęci są touroperatorzy organizujący grupowe wyjazdy do Polski, przedstawiciele mediów skłonni odwiedzić nasz kraj i dzielić się wrażeniami z pobytu w programach telewizyjnych i na łamach czasopism, jak i indywidualni klienci.

Udział w zajęciach szkoleniowych dla polskiej branży turystycznej biorą pracownicy przedsiębiorstw turystycznych i instytucji samorządowych należących do regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych. W ubiegłorocznych 12. sesjach uczestniczyło 300 pracowników zatrudnionych w sektorze turystycznym poznając specyfikę kulturową, zwyczaje, preferencje i oczekiwania, jakimi kierują się w podróży turyści z Chin, Japonii i Indii. Biorący udział w tegorocznych seminariach postąpią krok dalej. Będą poznawać podstawowe zwroty językowe, nabywać umiejętności tworzenia ofert turystycznych, programów wycieczek, doboru hoteli i menu dostosowanych do mentalności, kultury bycia, oczekiwań turystów z rynku azjatyckiego, nabierać wprawy w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów biznesowych, poznawać specyfikę oddziaływania medialnego, zasady opracowywania reklam i rekomendowania ofert turystycznych potencjalnym klientom.

Zaproszenie do udziału w tegorocznej edycji skierowane jest zarówno do słuchaczy, którzy uczestniczyli w pierwszej części, zainteresowanych dalszym doskonaleniem zawodowych kwalifikacji w tej dziedzinie, jak i osoby nie biorące wcześniej w nich udziału. Ci drudzy mogą uzupełnić swoją wiedzę i podciągnąć się do poziomu grupy korzystając z materiałów szkoleniowych wydanych przez Polską Organizację Turystyczną, dostępnych w sieci, także na naszych łamach, do pobrania Tutaj. Zajęcia, podobnie jak w pierwszej sesji, poprowadzą doświadczeni eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w tworzeniu relacji z klientami biznesowymi z Chin, Japonii i Indii, którzy posiedli dogłębną znajomość tamtejszych społeczeństw, obycie kulturowe wynikające z wieloletniego pobytu w tych krajach.

Terminarz szkoleń. Kraków, rynek japoński, 29.04.2014; Kraków, rynek indyjski, 29.05.2014; Warszawa, rynek indyjski, 02.06.2014; Gdańsk, rynek chiński, 09.06.2014; Katowice, rynek chiński, 11.06.2014; Wrocław, rynek chiński, 17.06.2014; Warszawa, rynek chiński, 24.06.2014.

Formularz zgłoszeniowy umieszczony został na stronie organizatora www.szkolenia-azja.pl.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit