Promujmy Polskę Razem

Study Press na pokładzie Expressu Zamkowego

Na chwilę po burcie  autobusu popłynie struga szampana i wypowiedziane zostaną słowa: Nadaję  ci imię Express Zamkowy. Ceremonii dopełnią Beata Stawarska,  wicedyrektor ds. Marketingu i Administracji Muzeum Zamkowego i Marian  Krakowski, pełnomocnik dyrektora PKS Warszawa/ fot.: Archiwum  

Przed główna furtą prowadzącą do zamku w Malborku, w południe 3 października lał się szampan. Ale nie wznoszono nim toastów. Posłużył do symbolicznego skropienia autobusu PKS Warszawa i nadania mu imienia. Od tego dnia sobotnie połączenie turystyczne z Warszawy do Malborka i z powrotem nosi nazwę Express Zamkowy.

Partnerem inicjatywy nowego produktu PKS jest Polska Organizacja Turystyczna. Stołeczny przewoźnik utrzymuje połączenia z wieloma atrakcyjnymi turystycznie zakątkami naszego kraju. POT w ramach realizowanego projektu Promujmy Polskę Razem wyposaża pasażerów w materiały informacyjne i edukacyjne opisujące atrakcje turystyczne mijanych miejscowości i regionu, przez które wiodą trasy, służy pracownikom PKS fachową wiedzą na temat metod przekazu treści promocyjnych, pomaga także w nawiązaniu kontaktów z władzami miejscowości, do których prowadzą trasy autobusowe.

Powiązanie usługi PKS z produktami turystycznymi

- Chciałbym podziękować Polskiej Organizacji Turystycznej która wspiera nasze działania, zarówno Zamku jak i PKS – mówił Marian Krakowski, pełnomocnik dyrektora PKS Warszawa na konferencji prasowej towarzyszącej podpisaniu umowy o współpracy pomiędzy przedsiębiorstwem i Muzeum Zamkowym. Podpis pod dokumentem ze strony Muzeum w Malborku złożyła Beata Stawarska, wicedyrektor ds. Marketingu i Administracji. - Bardzo się cieszę z podpisania dzisiejszej umowy. Mam nadzieję że taka forma współpracy pozwoli nam zapełnić muzeum zamkowe kolejnymi grupami zwiedzających. Uruchomienie tej linii pozwoli zachęcić wielu gości do przyjazdu do muzeum szczególnie poza sezonie letnim, kiedy frekwencja odwiedzających spada – wyraziła przekonanie dyrektor Stawarska.

Na razie umowa dotyczy zagadnień wspólnych działań promocyjnych. W przyszłości współpraca może jednak zostać rozszerzona. Przedstawiciele stron zgodni byli w planach, które przewidują między innymi ściślejsze powiązanie organizacyjne usługi PKS z produktami turystycznymi Malborka. Przypomnijmy, że do tego historycznego miasta trafiły dwa Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej przyznane przez kapitułę Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny. Pierwszy zdobył w 2003 roku, w pierwszej edycji konkursu - Marek Stokowski, jeden z kustoszy zamku, za autorską imprezę incentive organizowaną w murach krzyżackiej twierdzy i poza nią. Właścicielem drugiego Certyfikatu POT z 2005 r. jest dyrekcja Muzeum Zamkowego, a wyróżniona nim została impreza plenerowa Oblężenie Malborka, która w bieżącym roku zdobyła nominację do najwyższego lauru – Złotego Certyfikatu. Ale nim do tego dojdzie, warto na początek dopracować prostsze kwestie organizacyjne. Na przykład zapewnienie promocyjnie tańszych, zbiorowych biletów, w które wyposażani powinni być pasażerowie legitymujący się identyfikatorami Expressu Zamkowego ustawiający się przed kasami byłej siedziby Wielkich Mistrzów.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit