Paryski POIT

Studenckie klimaty

Przez dwa tygodnie maja trwała kampania reklamowa zorganizowana przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Paryżu i przedstawicielstwo PLL LOT w stolicy Francji, zaadresowana głównie do młodzieży i studentów.

    Jej celem było zachęcenie promocyjnymi cenami biletów lotniczych do odwiedzenia Warszawy i Krakowa, miast mających bezpośrednie połączenia lotnicze z Paryżem.

    Około 320 tys. studentów uniwersytetów i innych wyższych szkół Regionu Paryskiego miało okazję zobaczenia afisza reklamowego o wymiarach 40 x 60 cm. 300 egzemplarzy tego afisza zostało rozwieszonych w miejscach najczęściej przez studentów odwiedzanych. Sieć takich punktów – point info jeunes – to m.in. biblioteki, kawiarnie, sklepy przy szkołach, kina itp.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit