Stoisko narodowe POT nagrodzone na 25.targach TTwarsaw

Jubileuszowe 25.targi TTwarsaw wróciły z obrzeży Warszawy do centrum. Narzuciło to wystawcom inny styl prezentacji oferty. Typowo standardowe, szaro bezduszne hale targowe, wymagały rozbudowanych konstrukcji i barwnej aranżacji stoisk. Długie, wąskie kuluary zabytkowego gmachu PKiN, wzdłuż których zwiedzający przeciskają się tłumnie niby uliczkami, historycznego kurortu – premiują stoiska wyróżniające się ciekawym, intrygującym, wciągającym programem.

Po raz czwarty w historii TT Warsaw, cenionej w branży turystycznej imprezy targowej, krajem partnerskim została Polska. Gospodarzem narodowego stoiska jest Polska Organizacja Turystyczna. Jury złożone z dziennikarzy prasy turystycznej, nagradzające w konkursie „Homo Turisticus” najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe, drugą nagrodę przyznało nowoczesnemu, multimedialnemu stoisku POT. Nagrodę na uroczystym wieczorze wystawców odebrał odebrał z rąk przewodniczącej jury Jagody Walczak z Wiadomosci Turystycznych, prezes POT Robert Andrzejczyk, który przed południem, pierwszego dnia targowego, witał na narodowym stoisku ministra sportu i turystyki Witolda Bańkę, wiceministra Dariusza Rogowskiego i przewodniczącego Rady POT Jana Korsaka.

Niewielka, ale przestronnie funkcjonalna przestrzeń wystawiennicza, zachęca do wejścia za niewielką ladę z materiałami informacyjnymi. Organizatorzy stoiska stawiają na nowe technologie. Po raz pierwszy uruchomione zostało kino VR, przenoszące widza w świat rzeczywistości wirtualnej. Do przejrzenia jest seria czterech filmów promocyjnych, nakręconych w technologii 360 stopni. To pierwszy w Polsce projekt tak zaawansowany i immersyjny, w którym historia bohaterów została wtopiona w najpiękniejsze miejsca naszego kraju. To nowe podejście do opowiadania o atrakcjach turystycznych, gdzie za każdym razem, ten sam film można obejrzeć z innej perspektywy. Goście polskiego pawilonu mogą, dzięki zastosowaniu tej technologii, odnieść wrażenie fizycznie odczuwanego udziału w opowiadanej historii. Zanurzają się w otaczający obraz i dźwięk. Nieomalże czują wiatr na Kasprowym Wierchu. Wędrują po wydmach w Słowińskim Parku Narodowym. Kontemplują zachód słońca.

„Polska 360” jest serią dwuminutowych filmów z wciągającą fabułą. Zamki i pałace tworzą magiczną scenerię dla przygód sympatycznej rodzinki. Nowoczesna Polska jest tłem autentycznej historii projektowania przez młodych ludzi z Politechniki Białostockiej prototypu łazika marsjańskiego. Zabytki UNESCO są świadkiem sentymentalnej podróży pary seniorów, która powraca do miejsc przez siebie ukochanych. Parki Narodowe tworzą zupełnie odmienne światy dla przygód dwójki przyjaciół.

W pierwszym dniu targowym możliwości wykorzystania technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w prezentacji ofert turystycznych, poznawali przedstawiciele firm turystycznych. W drugim dniu w wirtualne podróże wyruszają ich klienci, turyści szukający miejsc wypoczynku. Opuszczając stoisko partnerskie, goście chętnie zatrzymują się przed Gif Budką. Robią figlarne miny lub przybierają poważne pozy. Klik, i do ręki dostają, fajną pamiątkową fotkę.

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit