e-Travel Forum/Warszawa, 19-22 grudnia

Sprzedaż przez Internet - efektywniej

Pod patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej, od 19 do 22 stycznia w warszawskim hotelu Mercure Fryderyk Chopin trwała będzie trzecia edycja Międzynarodowej Konferencji e-Travel Forum. Tematem przewodnim jest „Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez Internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”.

W konferencji uczestniczą menedżerowie hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentanci uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych.  Dla zarządzających hotelami przygotowano tematy dotyczące prognoz rozwoju branży w 2010 roku, porównywarek cen (Meta Search), narzędzi sprzedaży w branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events), promocji obiektów i regionów atrakcyjnych turystycznie oraz działań PR i alternatywnych form dystrybucji.

Z kolei dla uczestników zajmujących się dystrybucją swojej oferty za pośrednictwem Internetu oraz osób zastanawiających się nad korzystaniem z różnych kanałów dystrybucji interesującą będzie tematyka rozwiązań e-commerce stosowanych w biurach podróży i hotelach. Szczególnie zaś raport przedstawiony przez firmę Gemius, który będzie dotyczyć relacji, jaka zachodzi pomiędzy wyszukiwaniem w Internecie ofert i opinii na temat noclegów, a samym procesem rezerwacji, który często odbywa się już off-line. Ponadto menedżerowie biur podróży będą mieli możliwość poznać opinie ekspertów oraz włączyć się do dyskusji na temat konfrontacji on-line’owych modeli dystrybucji z tradycyjną formą sprzedaży.

Innym z ważnych punktów programu będzie prezentacja oferty firmy na stronach internetowych. W czasie konferencji odbędą się panele poświęcone wpływowi zawartości strony na jej transakcyjność oraz przedstawione zostaną narzędzia służące takiej analizie.
21 i 22 stycznia odbędą się szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania reklamą w Internecie i tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć poprawne konto AdWords, co należy zrobić, aby skutecznie zmodyfikować i zoptymalizować już istniejące kampanie.

Więcej wiedzy o programie i mówcach zaproszonych do udziału w e-Travel Forum 2010 oraz relacja z edycji 2009 znajdują się na stronie www.e-travelforum.pl

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit