Z notatnika praktyka/Jak promować się na rynku holenderskim

Przed work-shopem

Konieczne jest nawiązanie kontaktu z przyszłymi kontrahentami na długo przed imprezą oraz wysłanie turoperatorom zaproszenia do odwiedzenia stoiska wraz ze szczegółową ofertą.

Przed targami konsumenckimi


• Od pracowników stoiska wymagana jest doskonała wiedza o ofercie i walorach turystycznych regionu, który reprezentują i umiejętność płynnego porozumiewania się w języku niderlandzkim bądź angielskim.

• Na stoisku powinny być dostępne szczegółowe wydawnictwa w podstawowych wersjach językowych.

• Niewiele warte dla odwiedzających targi są wydawnictwa traktujące ogólnie o historii regionu i uwarunkowaniach geograficznych.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit