XVIII Międzynarodowe Targi TT Warsaw/ 23-25 września

POT stawia na krajowe produkty turystyczne

Trwają XVIII Międzynarodowe Targi TT Warsaw. Polska Organizacja Turystyczna jest partnerem merytorycznym, szeregu przedsięwzięć związanych z promocją krajowych produktów  turystycznych.

Składa się nań multimedialne prezentacje produktów turystycznych nagrodzonych w latach 2003-2009 oraz  branżowe warsztaty pn. „Jak tworzyć oferty w oparciu o polskie atrakcje turystyczne i na nich zarabiać?

Najlepsze polskie produkty turystyczne, które od początku prowadzenia przez POT Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – w latach 2003-2009 - zdobyły Certyfikaty POT są prezentowane wszystkim zwiedzającym w wyjątkowej, multimedialnej formule. Większość z nich będzie można zobaczyć w formie animowanej lub filmowej na ekranach, posłuchać przez słuchawki oraz dowiedzieć się o nich bezpośrednio od lub z informatorów dostępnych na nowym stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej.

Pomysł realizowany jest w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej na rynku krajowym, prowadzonej w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Celem akcji jest przede wszystkim przekonanie Polaków, że kraj nasz ma się czym szczycić i promować za granicą oraz że są to atrakcje, z których sami Polacy chętnie mogą  skorzystać. Szczególny nacisk postawiono na dwa sztandarowe produkty turystyczne, którymi fascynować możemy siebie i innych. Są to zdobywcy Złotego Certyfikatu POT: Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego (2008 r.) oraz Kanał Augustowski-Szlak Papieski (2009 r.). Oba produkty oferują szeroką gamę możliwości spędzania czasu wolnego, która dostępna jest w praktyce na wyciągnięcie ręki różnym grupom odbiorców. Stały się też myślą przewodnią i twarzą kampanii „Polska Podaj Dalej”.

„Polska Podaj Dalej”

Od 2009 roku Polska Organizacja Turystyczna w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” realizuję Kampanię informacyjno-promocyjną na rynku krajowym pod hasłem „Polska Podaj Dalej”. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i zainteresowania rodaków Polską jako krajem atrakcyjnym turystycznie oraz podniesienie poziomu wiedzy na temat  produktów turystycznych oferowanych przez polskie miasta i regiony, a także ich rozpoznawalności w polskim społeczeństwie.

Kampania stanowi element wprowadzający do wszystkich działań prowadzonych na wybranych rynkach zagranicznych oraz posłuży budowaniu powszechnej świadomości turystycznej Polaków.  Dzięki temu mieszkańcy naszego kraju będą zachęcani do propagowania wypoczynku w Polsce i staną się ambasadorami turystyki polskiej.

Pierwszą odsłoną kampanii były targi TT Warsaw 2009 oraz Tour Salon 2009, podczas których odwiedzający mogli zapoznać się, spróbować, dotknąć, a nawet wygrać ofertę produktów certyfikowanych. Imprezy te stanowić będą także zakończenie kampanii. W tym roku podczas tych imprez produkty certyfikowane prezentowane będą w wyjątkowy,  multimedialny sposób, tak by interaktywnie zachęcić do krótszej czy dłuższej podróży po Polsce.

Pierwszego dnia targów TT Warsaw 2010, podczas Gali, odbyło się uroczyste wręczenie Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej kolejnym najlepszym produktom turystycznym w Polsce. Natomiast podczas Tour Salonu 2010 rozdane zostaną nagrody w  specjalnych edycjach konkursów powiązanych z certyfikatami, tj. głosowaniem internautów na Najlepszy Produkt Turystyczny, „Pamiątką z Regionu” oraz „Polska Travel Foto”.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit