Göteborg / 22-25 marca 2012

Polska krajem partnerskim Targów TUR

Polska krajem partnerskim Targów TUR

Polska Organizacja Turystyczna będzie partnerem ceremonii otwierającej targi TUR 2012 w Göteborgu oraz dni dla publiczności. TUR to najważniejsze skandynawskie targi turystyczne oraz  miejsce największej liczby spotkań touroperatorów, agentów i dziennikarzy.

Partnerstwo Polski z TUR jest kluczowe dla promocji Polski zarówno w kontekście przyciągnięcia kibiców na rozgrywane w Polsce mecze EURO 2012, jak i budowania ciekawszego wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej.

Partnerstwo z TUR przebiega dwufazowo i ma na celu dotarcie do dwóch grup docelowych: profesjonalistów z branży turystycznej oraz szerokiej publiki. Będzie się ono głównie przejawiać przejawiać dużą ilością informacji i zdjęć polskich atrakcji turystycznych, rozmieszczonych w różnych częściach hal targowych, a także w komunikacji zewnętrznej wokół imprezy.

W związku z tym nasze logotypy i informacja o partnerstwie zostaną opublikowane na zaproszeniach na wieczór otwierający targi, w którym weźmie udział około 1000 przedstawicieli dyplomacji, wystawców i dziennikarzy.  Gości powitają banery z wizualizacją polskich atrakcji turystycznych  ze sloganem „EURO 2012 – jeszcze jeden powód, by odwiedzić Polskę”. Podczas wieczoru na głównych ekranach przewijać się będą - oprócz logotypów - także animacje związane z turniejem Euro. Goście przy wyjściu zostaną obdarowani ekologicznymi torbami wypełnionymi materiałami o atrakcjach turystycznych naszego kraju.

Publiczność do odwiedzenia targów zachęcać będzie szeroka kampania reklamowa w czołowych mediach szwedzkich i goteborskich, a informacja o partnerstwie i jego założeniach znajdzie się w rozsyłanych przez targi newsletterach, w katalogu targowym i w formie elektronicznej przy wejściach na targi.

Jednocześnie planowany jest szereg działań mających na celu przyciągnięcie i zatrzymanie na polskim stoisku odwiedzających. Każda osoba wchodząca na salę wystawienniczą zostanie obdarowana dużą, ekologiczną torbą z logo Polski i próbką naszych materiałów promocyjnych. Na Polskie Stoisko Narodowe zaprowadzą odwiedzających  specjalnie oznakowane ślady stóp, w orientacji pomoże też mapa hali z dokładnie oznaczonym miejscem naszej prezentacji.

Ponieważ dużą część odwiedzających stanowią rodziny z dziećmi, Polska znajdzie się na trasie poszukiwaczy skarbów, którzy będą zbierać specjalne naklejki na wybranych stoiskach. Aby zatrzymać małych poszukiwaczy i ich rodziców przy polskiej ofercie zorganizowane zostaną specjalne atrakcje dla dzieci (rozdawanie gadżetów i malowanie twarzy, gra w piłkarzyki).

Wszystkie zaplanowane działania mają jeden cel. W skali makro - wzbudzić większe zainteresowanie Polską jako atrakcyjną destynacją turystyczną, a w skali mikro - zaciekawić większą niż zwykle liczbę odwiedzających targi na tyle, by trafili na nasze stoisko. Z działań tych skorzystają z pewnością już zarejestrowani podwystawcy: Klinika Pod Tężniami, Małopolska Organizacja Turystyczna, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Urząd Miasta Torunia, 4 Travel Incoming Tour Operator, Polferries, Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Sandra Spa, Study Tours oraz All Tourist.

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit