O gospodarce turystycznej dowcipnie i rzeczowo

Początek kampanii medialnej „Zarabiaj na turystyce”

W połowie września w wielu miejscach Warszawy pojawiły się plakaty na nośnikach wizualnej reklamy ulicznej, tramwajach i w stołecznym metrze. W dowcipnej formie upowszechniają ważny, powszechnie mało znany fakt, iż turystyka jest dochodową gałęzią polskiej gospodarki. Dowodzą tego sugestywne przykłady zaczerpnięte z ekonomicznych statystyk.

„Wpływy z turystyki w Polsce wynoszą 70 mld zł”, „Turyści wydali na noclegi w Polsce 6.5 mld zł”, „Turyści wydali w restauracjach w Polsce 5.3 mld  zł" – to dane, które popularyzuje akcja bilboardowa prowadzona w ramach kampanii promocyjnej noszącej nazwę „Zarabiaj na turystyce”. 

Wspólne przedsięwzięcie medialne Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego oraz Miasta Stołecznego Warszawy zorganizowane w ramach Światowych Dni Turystyki, potrwa do końca września. W dłuższej perspektywie zaplanowana została kampania informacyjna on-line. Jej elementem jest utworzony portal www.zarabiajnaturystyce.pl, który gromadzi informacje istotne dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej. Na stronie znajdziemy kompendium wiedzy począwszy od podstawowych formalności przy zakładaniu własnej firmy, poprzez wiadomości na temat specyfiki pracy w tym zawodzie, po praktyczne przykłady trafionych pomysłów, które wcielone w życie przyniosły ich autorom ekonomiczne powodzenie.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit