POIT w Paryżu wspiera twórczą reklamę

Pędzlem i paletą

Jak spopularyzować markę Wrocławia i Dolnego Śląska w Europie ? Jednym z niebanalnych pomysłów był projekt Painted Wroclaw Agencji Artystycznej Katarzyny Oporskiej, który uzyskał szerokie poparcie Biura Promocji Miasta Wrocławia, Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej oraz wielu innych dolnośląskich instytucji. Paryski Ośrodek POT uzyskał na tę akcję niezbędne pozwolenia od władz miasta i ... zaczęło się.

26 i 27 sierpnia trzy artystki malarki z Wrocławia - Katarzyna Oporska, Nina Zięba i Anita Kałuża posługując się sztalugami, pędzlem i paletą realizowały na oczach Paryżan, turystów francuskich i zagranicznych, których całe tłumy snują się w leniwej atmosferze końca wakacji po ulicach i parkach Paryża, malarskie widoki Wrocławia i pejzaże Dolnego Śląska. 

Pierwszego dnia malowały na placu przed Centrum Pompidou, a drugiego przeniosły się do przepięknego Ogrodu Luksemburskiego przy Senacie. W trakcie twórczej pracy nawiązywały rozmowę po angielsku i hiszpańsku, pomagając sobie dokumentacją turystyczną w języku francuskim, dostarczoną przez Dolnośląską Organizację Turystyczną. 

Niektórzy potwierdzali, że miejsca te są im znane, innym trzeba było pokazać na mapie, gdzie leży Polska, a gdzie Wrocław, ale wszyscy słuchali z zainteresowaniem opowieści trzech wrocławianek, a niektórzy z zachwytem przyjmowali zaproszenie na wrześniowy piknik w podwrocławskich Korbielowicach, który zakończy tę akcję promocyjną. 

Paryż nie był jedynym punktem oryginalnej reklamy. Artystyczna trasa objęła również inne kraje Unii Europejskiej. Trasa prowadziła przez najpiękniejsze miasta i zakątki starego kontynentu: Wiedeń, Wenecję, Genuę, Savonę, San Remo, Monaco, Niceę, Cannes, Marsylię, Barcelonę, Madryt, Brukselę oraz Berlin. 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit