Tour Salon

O produktach turystycznych na stoisku POT

Dominującym akcentem stoiska będzie wizualizacja graficzna poświęcona produktom  nagrodzonym  Złotym Certyfikatem POT oraz Projektowi „Kraina Odry” i polskiej edycji Międzynarodowego Konkursu na Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne EDEN

W tym roku podczas 21 edycji Międzynarodowych Targów Poznańskich Tour Salon  stoisko narodowe Polskiej Organizacji Turystycznej zaprezentowane zostanie w nowej,   otwartej i multimedialnej aranżacji.


Niemal w całości wykorzystane będzie przez reprezentowane na targach, trzynaście regionalnych organizacji turystycznych. Stoisko posiadające formę owalną wyposażono  w 24 ekrany. Odwiedzający targi będą mogli na nich obejrzeć filmy z zakresu turystyki aktywnej, wiejskiej, przyrodniczej, militarnej, poprzemysłowej, kulturowej i kulinarnej, które prezentować będą przede wszystkim te produkty turystyczne, którym kapituła Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny przyznała Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej. Przy 12 monitorach zainstalowane będą słuchawki umożliwiające gościom pełny odbiór prezentowanych filmów. Dominującym akcentem stoiska będzie wizualizacja graficzna poświęcona  produktom  nagrodzonym  Złotym Certyfikatem POT, tj. Szlakowi Zabytków Techniki Województwa Śląskiego (2008 r.) i Kanałowi Augustowskiemu – Szlakowi  Papieskiemu (2009 r.) oraz Projektowi „Kraina Odry” i polskiej edycji Międzynarodowego Konkursu na Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne EDEN. Dokładny opis produktów znajdzie się  w dystrybuowanych na stoiskach wydawnictwach oraz na  monitorach.

Projekt „Kraina Odry” jest wynikiem intensyfikacji wspólnych działań Polskiej Organizacji Turystycznej i Niemieckiej Centrali Turystyki. Jego kluczowym działaniem jest promocja atrakcji turystycznych położonych na przygranicznych terenach Niemiec i Polski, oparta o współpracę i wsparcie regionalnych partnerów. Obie narodowe organizacje turystyczne chcą, poprzez rozwój turystyki aktywnej, przyrodniczej i kulturowej, wykorzystać ogromny potencjał turystyczny czterech polskich województw (dolnośląskiego, wielkopolskiego, lubuskiego i zachodniopomorskiego) oraz czterech przygranicznych landów niemieckich (Meklemburgii-Pomorza Przedniego, Brandenburgii, Berlina, Saksonii).

Tegorocznym laureatem polskiej edycji Międzynarodowego Konkursu na Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne – EDEN jest destynacja Dolina i Bagna Biebrzy. EDEN to prestiżowy konkurs zainicjowany przez Komisję Europejską w 2006 roku. Jego celem jest wyłanianie najlepszych destynacji w całej Europie, które nie tylko posiadają bardzo ciekawą i różnorodną ofertę dla turystów, ale również z wyjątkowym zaangażowaniem dba się w nich o  środowisko przyrodnicze, lokalne dziedzictwo kulturowe, a także gdzie podejmowane są starania o poprawę sytuacji ekonomicznej miejscowej ludności.

Podczas tragów Tour Salon 2010 Polska Organizacja Turystyczna wraz z partnerami zorganizuje dwie edycje warsztatów. 21 października, w godz. 16:00-19:00, odbędą się warsztaty z udziałem przedstawicieli  POT,  polskich  ośrodków  informacji turystycznej, lokalnych organizacji turystycznych i  urzędów  miast, podczas których będzie możliwość nawiązania współpracy promocyjnej w ramach poszczególnych rynków obsługiwanych przez POT. 22 października, w godz. 10:00-14:30 odbędą się warsztaty z regionalnymi  organizacjami turystycznymi  na temat zintegrowania działań promocyjnych na rok 2011.

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit