Berliński POIT

Marketingowy gol

Odnotowujemy kolejny marketingowy gol. Zespół berlińskiego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej zdobywa go w godnym uznania stylu. Z szybkiego ataku.

Na terenie trzech najważniejszych dworców Berlina: Hauptbahnhof, Ostbahnhof i Ostkreuz rozmieszczono sugestywne plakaty. Polska dziękuje niemieckim kibicom. Dobrze znani bohaterowie kampanii promocyjnej POT, rozemocjonowani, nie zmyli jeszcze z twarzy narodowych barw kibica. To oni od roku rekomendują rodakom przyjazd do Polski. Tym razem wcielili się w fanów piłkarskich. Według informacji zebranych na zlecenie POT przez  instytucję badawczą  TNS OBOP, około dwudziestu procent  respondentów w Niemczech zadeklarowała, że przyjedzie do Polski, bo ktoś im ją polecił.

Także na stronach zagranicznych ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej (www.poland.travel/en-gb; www.polscha.travel/uk; www.polsko.travel/cz; www.polonia.travel/it) zamieszczone zostały podziękowania za wspaniałe mecze i doskonałą atmosferę.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit