Setki tysięcy złotych ze środków unijnych na kampanię promocyjną zdobywcy „Złotego Certyfikatu” w konkursie Polskiej Organizacji Turystycznej

Kto wygra w tegorocznej edycji?

Uroczystość wręczenia Certyfikatów POT w trakcie otwarcia ubiegłorocznych targów Tour Salon

W ostatnim okresie przybywa trudnych do zakwestionowania przykładów świadczących o tym, że inwestowanie w rozwój polskiej turystyki przynosi efekty.

Nawet konsekwentni przeciwnicy wspierania tej gałęzi gospodarki powstrzymują się od powtarzania stereotypowych argumentów, iż na skutek fatalnego położenia geograficznego i kapryśnych warunków klimatycznych nasz kraj skazany jest na pozostanie turystycznym karłem, niezależnie od tego, jak hojną ręką budżet sypnie na rozbudowę systemu informacji i reklamy. Ten modny przez lata fatalizm przestał być na topie. Życie pokazuje bowiem co innego. Nawet te regiony, na których sztywni analitycy i makroekonomisci tradycyjnie stawiają krzyżyk, okazują się atrakcyjne dla turystyki, pod warunkiem stworzenia odpowiedniej jakości produktu turystycznego i właściwego programu promocji.

 

84 laureatów w ciągu 5 lat

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit