MSZ, PAIiIZ, POT i LOT wspólnie promują Polskę

Jesienią w CNN

W końcu września rusza w CNN International 12-tygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki i turystyki.

W oparciu o badania stacji Cable News Network dotyczące postrzegania Polski i Polaków powstały dwa 30-sekundowe clipy promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla młodych i aktywnych osób.

Kampania zrealizowała została we współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Dzięki synchronizacji działań instytucji budżetowych, samorządowych oraz businessu w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą także polskie miasta Gdańsk, Warszawa i Łódź oraz Giełda Warszawska.

Kampania rozpocznie się 26 września i zakończy 14 grudnia. W ciągu 12 tygodni CNN wyemituje clipy 625 razy. W uzupełnieniu na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com zamieszczone zostaną banery reklamowe. Efekt promocyjny wzmocni cykl programów przygotowanych przez CNN, poświęconych polskiej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze. Wyemitowane one zostaną między 6 a 13 października pod tytułem ”Eye on Poland”.
Spodziewanym efektem tych działań jest m.in. zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz wzrost ruchu turystycznego.

Premiera prasowa clipów promocyjnych odbędzie się 25 września o godz. 18.30 w Sali Kongresowej w Warszawie.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit