Głosujemy na „twarze regionu” Bajkowego urlopu w Polsce

We Wrocławiu prym wodziły krasnale … Więcej

Uzdrowiskowy Inowrocław i region kujawsko-pomorski zainaugurował pierwszą z szesnastu imprez, które stanowią podsumowanie promującej Polskę i polską turystykę za granicą kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej „Promujmy Polskę Razem". Cykl imprez nosi wspólną nazwę „Bajkowy urlop w Polsce", a jego elementem jest casting. Wyłoni on osobowości aktorskie, które promowały będą region na bilbordach. Wziąć w nim może udział każdy. Najlepsi otrzymają angaż i honorarium. Głosowanie w internecie.

„Bajkowy urlop w Polsce" nawiązuje do znanej wcześniej za granicą, a od ubiegłego roku także i w naszym kraju kampanii przygotowanej przez POT we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi. Cudzoziemcy bez trudu kupili konwencję, która polega na zabawie w skojarzenia, dopasowanie scen z najpopularniejszych przebojów światowej literatury baśni do bajecznie pięknych miejsc w Polsce, które niosą turystom zapowiedź niecodziennych przeżyć, kojąco emocjonalnych doznań i fantastycznie inspirujących przygód. Polacy również coraz chętniej doceniają walory turystyczne własnego kraju. Teraz mają okazję przyłączyć się do kampanii, która przekonuje nas, że urlop w Polsce jest wyborem trafnym i może upłynąć w bajecznie udanej atmosferze. Każdy kto pojawi się na imprezie Polskiej Organizacji Turystycznej i wczuje się w jej zabawowy ( i całkiem poważny marketingowy) klimat będzie mógł pochwalić się swoimi zdolnościami aktorskimi. Casting polega na odegraniu scenki odnoszącej się do głównych atrakcji turystycznych regionu. Wszystkie występy będą fotografowane, opublikowane w internecie i poddane głosowaniu. Spośród artystów, którzy otrzymają najwięcej głosów w zsumowaniu wszystkich województw, jury wyłoni najlepszych. Otrzymają oni angaż i honorarium, a w listopadzie będą „twarzami regionów" w kampanii bilbordowej w całej Polsce.

W Łodzi do zdjęć pozowała między innymi Hanna Zdanowska, prezydent Miasta Prezes POT Rafał Szmytke przekazał … WięcejŁodzi, która w swojej wypowiedzi podkreśliła, że nawiązujący do historii Kopciuszka bajkowy motyw z kampanii POT jest bardzo adekwatnie dobrany w stosunku do Łodzi. Tak jak uroda Kopciuszka została wydobyta na światło dzienne za sprawą dobrej wróżki, tak atrakcyjność i urok miasta teraz ukazują się w pełnej krasie dzięki konsekwentnie prowadzonej rewitalizacji oraz promocji. Gospodarzami spotkania byli Rafał Szmytke, prezes POT oraz Sylwester Pawłowski, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego. W jaki sposób przebiegał proces tworzenia wspólnych kreacji przedstawiła Justyna Jedlińska, dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej POT.

We Wrocławiu prym wodziły krasnale. Zarówno na rynku jak i na scenie. W twórczą atmosferę wydarzenia wczuli się przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Urzędu Miasta, którzy zgodnie, w czerwonych czapeczkach ustawiali się do zdjęć. Gospodarzami spotkania byli Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT oraz Rajmund Jacek Papiernik, dyrektor Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. Zakres działań, które zostały podjęte wspólnie z regionem przedstawiła Barbara Tutak, wicedyrektor Departamentu Planowania Marketingowego.
Kolejne imprezy w lipcu. 4.07.2014 na zamku w Ogrodzieńcu, 9.07.2014 w Gdańsku na Dworze Artusa i Długim Targu, 22.07.2014 w Białymstoku na Rynku Kościuszki.

Jak głosujemy

Należy kliknąć zakładkę regionu Tutaj i głosować. Spośród scenek, na które padnie największa liczba głosów, jury wybierze jedną, która będzie reprezentować kujawsko-pomorskie na bilbordach w ramach kampanii POT. Glosować można również na Facebooku 

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit