Patronat Honorowy Polskiej Organizacji Turystycznej

II Football Business Conference

Międzynarodowa Konferencja Biznesu Piłkarskiego - II Football Business Conference, zaplanowana na 2 kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie to ważne wydarzenie dla przedstawicieli biznesu piłkarskiego, którzy podczas obrad w stolicy podejmą debatę nad rozwojem współczesnego futbolu.

Udział w konferencji potwierdziło grono wybitnych specjalistów, między innymi Edward Freedman, twórca marketingowego sukcesu Manchesteru United, zarazem kluczowy architekt rozwoju komercyjnego angielskiej Premier League; przedstawiciele UEFA: Patrick Gasser, Senior Manager Football and Social Responsibility i Mark Schumacher, Transition and Project Manager (w przeszłości pracował dla Szwajcarskiej Organizacji Turystycznej), a także Andrea Gaudenzi, Head of International Sport Marketing i Martin Pohl, dyrektor ds. Hospitality w Hertha BSC.

Konferencja skierowana jest do ekspertów biznesu piłkarskiego oraz jego organizatorów - przedstawicieli firm, klubów, agencji, mediów i producentów zaangażowanych w projekty piłkarskie. Znajdą się wśród nich również przedstawiciele miast, gmin, regionów (samorządy lokalne, urzędy miejskie, urzędy marszałkowskie i wojewódzkie) oraz firm zajmujących się turystyką sportową, incentive & sport i hospitality – reprezentujących stronę gospodarzy rozgrywek piłkarskich i organizatorów „życia okołopiłkarskiego” dla całych rzesz fanów piłki nożnej.

Polska Organizacja Turystyczna znalazła się wśród patronów honorowych II Football Business Conference wspólnie z Polskim Komitetem Olimpijskim, PZPN-em, Miastem Stołecznym Warszawa, Ekstraklasą S.A. i Krajową Izbą Gospodarczą.

- Imprezy sportowe, zarówno te lokalne jak i o zasięgu międzynarodowym są magnesem, który przyciąga kibiców, ale także i turystów. Przy takich okazjach staramy się pokazywać walory turystyczne naszego kraju i możliwości spędzenia atrakcyjnie wolnego czasu – mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. - Wszystkie duże wydarzenia, do których należą szczególnie imprezy sportowe są pretekstem do przyjazdu do Polski. Mają one ogromny potencjał promocyjny, który w naszej pracy wykorzystujemy do rozwoju polskiej turystyki. Wzmożony ruch przyjezdnych do miejsc, w których odbywają się zawody sportowe przekłada się także na wzrost dochodów w sferze usług okołoturystycznych. Przykładami takich międzynarodowych imprez w Polsce są Tour de Pologne czy Tall Ship’s Races. Dlatego cieszę się, że POT może wesprzeć Międzynarodową Konferencję Biznesu Piłkarskiego, przedsięwzięcie, które promuje jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportowych na świecie – piłkę nożną. Przed nami wielkie wyzwanie związane z organizacją Euro 2012, wydarzenia, na które czeka cała Polska. Wielu cudzoziemców odwiedzi wówczas nasz kraj. Naszym zadaniem będzie przekonanie jak największej liczby spośród nich, aby zechcieli wrócić jako turyści, z rodziną, ze znajomymi.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit