DOT

Dolnośląskie nominacje do Certyfikatu POT

Plenerowe megawidowisko operowe „Napój Miłosny”… Więcej »

Nominację do Złotego Certyfikatu dyrektor DOT przyznał Operze Wrocławskiej, która dwukrotnie zdobywała Certyfikat POT dla najlepszego produktu turystycznego. W 2003 r. za realizację spektaklu „Gioconda” na Odrze i w 2007 za „Napój miłosny” wystawiony na Pergoli. Do Złotego Certyfikatu pretenduje również po raz drugi.

Patroni medialni

Ogłoszenie przez Dolnośląską Organizację Turystyczną nominacji do Certyfikatu POT obszernie relacjonowała Gazeta Wyborcza w swoim wydaniu wrocławskim.

W tym roku ogólnopolskim patronatem medialnym konkurs został objęty przez opiniotwórczy tygodnik społeczno-polityczny Newsweek; miesięcznik Brief for Poland poświęcony tematyce profesjonalnego marketingu; Magazyn PRoto zajmujący się problematyką branży Public Relations; Dziennik Polska The Times należący do Grupy Wydawniczej Polskapresse, a także ceniony miesięcznik branży turystycznej Rynek Podróży oraz bezpłatną gazetę miejską ukazującą się w 7 największych aglomeracjach Polski - Echo Miasta.

W najbliższych wydaniach Aktualności Turystycznych będziemy informowali o kolejnych produktach turystycznych zgłaszanych przez regionalne organizacje turystyczne do konkursu POT na Najlepszy Produkt Turystyczny.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit