World Travel Market 2009

Brytyjczycy poznają atrakcje polskich miast i regionów

W londyńskim centrum wystawienniczym ExCel, od 9 do 12 listopada trwały jubileuszowe trzydzieste targi turystyczne World Travel Market 2009. W ramach polskiego stoiska narodowego prezentowało oferty dwudziestu jeden wystawców.

Polskie uczestnictwo w londyńskich targach finansowane było w części ze środków unijnych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 „Promujmy Polskę Razem”. W ramach kampanii wizerunkowo-produktowej, zgodnie z realizowaną „Marketingową Strategią Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”, Polska Organizacja Turystyczna zaprosiła nad Tamizę regiony mogące zaproponować klientom interesujące, dostosowane do gustu i oczekiwań mieszkańców Wysp Brytyjskich propozycje z zakresu turystyki miejskiej i kulturowej. Na stoisku POT reprezentowane były regiony wspólnie ze stolicami województw. Małopolska i Kraków, Mazowsze wraz z Warszawą, Pomorze wspólnie z Gdańskiem, Dolny Śląsk z Wrocławiem, Wielkopolska z Poznaniem, Łódzkie z Łodzią, Śląskie z Katowicami oraz Lubuskie.

Targowej imprezie World Travel Market towarzyszyło tegorocznej jesieni szereg działań podjętych przez Polską Organizację Turystyczną promujących nasz kraj, jako atrakcyjny cel podróży turystycznych. Skierowane były do brytyjskich touroperatorów i mediów branżowych nawiązując do treści ofert z zakresu city-break i wydarzeń kulturalnych, w tym także związanych z Rokiem Chopinowskim. Między innymi umieszczano banery reklamowe w obrębie terenów targowych i w ciągach komunikacyjnych poza nimi, po których poruszali się zwiedzający; zlecono publikację reklam prasowych w kolejnych wydaniach magazynu branżowego Travel Weekly ukazującego się przed targami i w ich trakcie, a także emisję filmów reklamowych na telebimach umieszczonych na terenach targowych; kolportowano ulotki informujące o atrakcjach turystycznych polskich miast, które mają bezpośrednie połączenia lotnicze z Wielką Brytanią i Irlandią. W planie imprez targowych znalazło się także oficjalne spotkanie promocyjne, na które zapraszali gospodarze polskiego stoiska narodowego. Zgromadziło ono liczną grupę brytyjskich touroperatorów i przedstawicieli mediów branżowych.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit