MSZ, PAIiIZ, POT i LOT wspólnie promują Polskę

12 tygodni w CNN

W konferencji prasowej w sali „Kinoteki” Pałacu Kultury i Nauki uczestniczyli (od lewej) Rafał Szmyt

Kampania Polski w CNN trafi do 147 milionów domów i pokoi hotelowych w 93 krajach dowiedzieli się dziennikarze na konferencji prasowej w Sali „Kinoteki” w Pałacu Kultury i Nauki.

„Kinoteka” łącząca tradycję i atmosferę ponad 50 lat historii powojennej Warszawy z nowoczesnością spełniających najwyższe standardy sal projekcyjnych – wybrana została na miejsce premiery prasowej telewizyjnych wideoklipów promocyjnych. 

Kampania zrealizowała została we współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Dzięki synchronizacji działań instytucji budżetowych, samorządowych oraz businessu, w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą także polskie miasta Gdańsk, Warszawa i Łódź oraz Giełda Warszawska.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit