Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych – aspekt marketingowy

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych – aspekt marketingowy

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych: aspekt marketingowy / Iwona Kowalczuk. – Warszawa: Wydawnictwo SGGW, 2012. – 167, [1] s.; 24 cm. Bibliogr. s. 157-161. ISBN 978-83-7583-340-9

W niniejszym opracowaniu przedstawiono wyniki badania na temat zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych, przeprowadzonych w 2010 roku na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 15 lat i więcej. Celem projektu badawczego była:

● analiza zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych (częstotliwość wizji w placówkach gastronomicznych, okoliczności sprzyjające wizytom, powody korzystania i niekorzystania przez respondentów z usług gastronomicznych, kwoty wydawane na korzystanie z usług),

● diagnoza preferencji konsumentów w zakresie oferty, cen, dystrybucji i promocji usług gastronomicznych,

● ocena wpływu wybranych czynników, związanych z otoczeniem i lokalizacją placówki gastronomicznej, jej marką, wnętrzem lokalu, ofertą menu oraz obsługą, na postrzeganie jakości usługi gastronomicznej przez konsumentów.

Tłem teoretycznym dla prezentacji wyników badań są informacje na temat uwarunkowań zachowań konsumentów na rynku żywności, charakterystyka oferty gastronomicznej z uwzględnieniem marketingowej koncepcji działania, a także analiza zmian zachodzących na polskim rynku usług gastronomicznych w latach 2000-2010.

● Spis treści: http://www.wydawnictwosggw.pl/index.php?s=karta_spis&id=618

Zamówienia realizuje księgarnia internetowa Wydawnictwa SGGW, dokument online: http://www.wydawnictwosggw.pl/index.php?s=karta&id=618, data dostępu 10.03.2012

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit