Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

Zachowania konsumentw na rynku Proksenia

Zachowania konsumentów na rynku turystycznym / Leszek Rudnicki. Kraków: „Proksenia”, 2010,– 144 s.; ISBN: 978-83-60789-22-3

Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym - od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji. Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.
● Spis treści: http://www.ksiegarniaeuropejska.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788360789223&spisTR=1&store_id=2

● Zamówienia realizuje księgarnia internetowa wydawnictwa „Proksenia”: http://proksenia.pl/cgibin/shop?info=109&sid=6648c062

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit