Wiejski produkt turystyczny doświadczenia i wyzwania

Wiejski produkt turystyczny doświadczenia i wyzwania

Wiejski produkt: turystyczny doświadczenia i wyzwania / red. Jerzy Majewski. Kielce: Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, 2012,– 272 s.; ISBN: 978-83-60056-78-3

Podejście produktowe w odniesieniu do turystyki wiejskiej w Polsce ma już kilkunastoletnią historię. ( ) Na podstawie analiz rynkowych oraz turystycznego potencjału Polski, eksperci zagraniczni wyodrębnili pięć priorytetowych obszarów do budowania produktów turystycznych. Wśród nich znalazła się turystyka na terenach wiejskich, obejmująca między innymi agroturystykę, turystykę leśną i na obszarach chronionych oraz turystykę przyrodniczą" (fragment Wstępu).
Książka pod redakcją naukową J. Majewskiego jest próbą podsumowania rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce od końca lat 90. oraz określenia perspektyw i wyzwań stojących przed tą dziedziną ludzkiej aktywności. Składają się na nią artykuły przedstawione podczas konferencji naukowej, zorganizowanej w ramach 3. Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki "Agrotravel" (15-17 kwietnia 2011 roku).
Spis treści
● Materiały z konferencji dostępne są również w wersji elektronicznej na stronie internetowej Targów „Agrotravel”
Dystrybucję publikacji WSEiP prowadzi Biblioteka Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska 109 A, tel. (041) 335-97-24,email: biblioteka@wseip.edu.pl
Źródło: Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, data dostępu 10.06.2012

 

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit