Uwarunkowania i plany rozwoju turystyki : tom 3 : Walory i atrakcje turystyczne, potencjał turystyczny, plany rozwoju turystyki / Zygmunt Młynarczyk, Alina Zajadacz. Poznań : Uniwersytet Adama Mickiewicza, 2009,– 208 s.; ISBN: 978-83-232-2072-5

Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
Przy ostrej walce konkurencyjnej prowadzenie działalności gospodarczej stało się prawdziwą sztuką, dość często bardzo skomplikowaną. Nie ma tu miejsca na popełniane błędy. Najdrobniejsze nawet potknięcia organizacyjne mogą być niezwykle kosztowne. Im większe są możliwości wewnętrznej zmiany systemów, tym większe stają się szansę na dostosowanie się do ulegającego stałym przeobrażeniom środowiska. Podmioty turystyczne są takim systemem, natomiast ich struktura organizacyjna stanowi jeden z elementów, które powinny być najbardziej podatne na zmiany.
Spis treści : http://www.ksiegarniaeuropejska.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788323220725&spisTR=1&store_id=2

Zamówienia realizuje : e-Księgarnia Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, dokument online: http://press.amu.edu.pl/ksiegarnia/index.html, data dostępu 07.03.2010


Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit