Socjologia : wprowadzenie do socjologii turystyki

Socjologia : wprowadzenie do socjologii turystyki

Socjologia : wprowadzenie do socjologii turystyki / Mieczysław Gulda. Gdańsk : Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, 2009,– 217 s. ; ISBN: 978-83-89081-22-3; 978-83-7531-063-4

Słowo wstępne. Przedstawiam studentom książkę zawierającą wybrane zagadnienia socjologii, w tym socjologii turystyki. Pragnę jednak podkreślić, że główną podstawą, na której rozwijałem problemy socjologii turystyki, była socjologia ogólna. Wszelkie bowiem subdyscypliny socjologiczne, które powstają obecnie, są zawsze osadzone w socjologii ogólnej. Wszystkie zawarte w tekście teorie i stwierdzenia zostały oparte na bogatej literaturze przedmiotu.

Pracując nad książką starałem się, by jej treść była dostępna zarówno czytelnikowi nie związanemu bezpośrednio z socjologią, jak i studentom kierunków humanistycznych.

Rozczarowaniu mogą ulec wszyscy ci, którzy oczekiwaliby uzyskania odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania związane ze społeczeństwem. Rynek księgarski dostarcza obecnie tak olbrzymi zasób podręczników i literatury z zakresu socjologii oraz wszystkich związanych z nią subdyscyplin, że czytelnik znajdzie w nich wystarczająco wiele ważnych rozwiązań naukowych zdolnych zaspokoić jego głód wiedzy.

Wybór problemów przy redakcji dzieła ma zawsze charakter arbitralny. Kierowałem się przede wszystkim świadomością tego, kim ma być odbiorca i czego może spodziewać się biorąc książkę do ręki. Mając na uwadze potrzebę materiałów, dotyczących przede wszystkim socjologii turystyki, celowi temu podporządkowałem całe opracowanie. […] Mieczysław Gulda

Zamówienia realizuje Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, ul. Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk-Wrzeszcz, tel.:               (058) 340-47-84       , tel./fax:               (058) 340-47-84       , email: wstih@wstih.pl

Słowo wstępne. Przedstawiam studentom książkę zawierającą wybrane zagadnienia socjologii, w tym socjologii turystyki. Pragnę jednak podkreślić, że główną podstawą, na której rozwijałem problemy socjologii turystyki, była socjologia ogólna. Wszelkie bowiem subdyscypliny socjologiczne, które powstają obecnie, są zawsze osadzone w socjologii ogólnej. Wszystkie zawarte w tekście teorie i stwierdzenia zostały oparte na bogatej literaturze przedmiotu.

Pracując nad książką starałem się, by jej treść była dostępna zarówno czytelnikowi nie związanemu bezpośrednio z socjologią, jak i studentom kierunków humanistycznych.

Rozczarowaniu mogą ulec wszyscy ci, którzy oczekiwaliby uzyskania odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania związane ze społeczeństwem. Rynek księgarski dostarcza obecnie tak olbrzymi zasób podręczników i literatury z zakresu socjologii oraz wszystkich związanych z nią subdyscyplin, że czytelnik znajdzie w nich wystarczająco wiele ważnych rozwiązań naukowych zdolnych zaspokoić jego głód wiedzy.

Wybór problemów przy redakcji dzieła ma zawsze charakter arbitralny. Kierowałem się przede wszystkim świadomością tego, kim ma być odbiorca i czego może spodziewać się biorąc książkę do ręki. Mając na uwadze potrzebę materiałów, dotyczących przede wszystkim socjologii turystyki, celowi temu podporządkowałem całe opracowanie. […] Mieczysław Gulda

Zamówienia realizuje Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, ul. Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk-Wrzeszcz, tel.:               (058) 340-47-84       , tel./fax:               (058) 340-47-84       , email: wstih@wstih.pl

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit