ROI (zwrot z inwestycji) w spotkania

 ROI (zwrot z inwestycji) w spotkania

Nakładem wydawnictwa Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji ukazało się opracowanie przedstawiające, jak na podstawie metodologii ROI systematycznie i praktycznie można zmierzyć efektywność spotkań. Publikacja ukazała się w wersji polskojęzycznej.
Autorzy – Krzysztof Celuch, Elling Hamso i Ruud Janssen przekonują, że metodologia ROI pozwala krok po kroku sprawdzić wartość inwestycji w spotkania. Autorzy w sposób praktyczny ukazali proces tworzenia spotkań, ich przebieg oraz analizę zysków i strat.
Książka odpowiada m.in. na takie zagadnienia: „Jaka zmiana po wzięciu udziału w spotkaniu – szkoleniu, kongresie czy wyjeździe integracyjnym – powinna nastąpić u jego uczestników? Do osiągnięcia jakiego celu dane spotkanie jest narzędziem? To podstawowe kwestie, którymi musi się zająć organizator.
● pobierz iBooka TUTAJ
● zobacz galerię zdjęć z premiery książki.
● link do ibooka TUTAJ
● link do galerii TUTAJ
Źródło: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, data dostępu 13.04.2014

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit