Psychologia eventów

Psychologia eventów

Psychologia eventów / Jakub B. Bączek. Katowice: Stageman Polska, 2011,– 116 s.; ISBN: 978-83-928702-2-7

Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że najnowsza książka Jakuba B. Bączka, jest niezbędnym materiałem dla wszystkich osób pracujących w branży eventowej. Wiedza intuicyjna coraz częściej zostaje wyparta przez praktyczne informacje, poparte psychologią i innymi naukami. W tej książce spisane są dobre praktyki i dlatego warto ją polecić, a co do autora, to po raz kolejny udowadnia On, że zasługuje na miano jednego z największych fachowców polskiej animacji czasu wolnego i eventów.

Dawid Zaraziński,
Redaktor Naczelny Dziennika Turystycznego

Eventowcy w Polsce nie mają łatwego zadania jeśli poszukują literatury na temat swojej branży. Odpowiedzią na ten stan jest najnowsza książka Jakuba B. Bączka „Psychologia eventów”. W praktyczny sposób, na 116 stronach, możesz nauczyć się jak organizować eventy, żeby spełniły one oczekiwania Klientów i Odbiorców. To pierwsza tego typu publikacja na krajowym rynku - warto ją mieć! W ramach promocji wydawniczej - do każdej książki zakupionej w sklepiku firmy „Stageman Polska” dodajemy voucher o wartości 100 zł do wykorzystania na naszych szkoleniach.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla Ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. „Psychologia eventów” jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury skryptu nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach.

Spis treści

● Wstęp

● Wprowadzenie teoretyczne, czyli co to są eventy?

● Event – próba definicji pojęcia

● Rozwój pojęcia event w Polsce

● Rodzaje eventów

● 3 teorie, których znajomość może podnieść efektywność eventów

● Teoria pola komfortu jako klucz do sukcesu w eventach

● Teoria wizerunku jako istotny czynnik skuteczności eventowca

● Teoria kaizen w eventach

● Procedury eventowe

● Nowoczesne formy w polskiej branży eventowej

● Teambuilding

● Point games

● Incentive

● Radzenie sobie z problemami w grupach

● Mechanizmy funkcjonowania grupy

● Liderzy i autsajderzy w grupach

● Psychologiczne uwarunkowania sukcesu eventu

● Autoprezentacja animatora eventowego

● Komunikacja nieantagonizująca

● Podstawy perswazji na eventach

● Podstawy pracy z dziećmi na eventach

● Animacja czasu wolnego na ventach

● Podsumowanie

● Bibliografia autora (chronologicznie)

● Bibliografia wykorzystana i sugerowana

Zamówienia przyjmuje wydawca „Stageman Polska”:

a) mailowo na adres: pawel.cieslak@stageman.pl

b) telefonicznie: 796-666-609

c) przelew na konto z adresem do przesyłki w tytule: STAGEMAN POLSKA, Alior Bank, Nr konta: 50 2490 0005 0000 4500 5152 8012, Kwota: 37 zł (książka + przesyłka), Tytuł przelewu: KSIĄŻKA PSYCHOLOGIA

Kontakt: Paweł Cieślak, koordynator regionalny, tel.: 506-116-644, email: pawel.cieslak@stageman.pl, gg 3933545

Źródło: Stageman Polska, data dostępu 07.04.2011

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit