Ocena jakości świadczonych usług, Cz. 1

Ocena jakości świadczonych usług, Cz. 1

Ocena jakości świadczonych usług, Cz. 1 / Elżbieta Nawrocka, Sylwia Oparka. Nowa Ruda: Wydawnictwo Maria, 2010,– 92 s. ISBN: 978-83-62337-18-7

Cechy usług (bardzo szczegółowo omówione w książce) wpływają istotnie na różnorodność czynników kształtowania jakości a złożoność usługi hotelarskiej utrudnia identyfikację kryteriów jej oceny. Przedstawienie całej tej złożoności młodemu czytelnikowi nie jest zadaniem łatwym. Autorki poradziły sobie z nim znakomicie: kolejność przedstawianych zagadnień i stopniowe podnoszenie poziomu ich merytorycznej trudności pozwoliły stworzyć przystępną a zarazem niezwykle wyczerpującą pozycję, która nie tylko ułatwi przygotowanie przyszłych adeptów sztuki hotelarskiej, ale śmiało może służyć jako podstawa dla opracowania materiałów szkoleniowych dla pracowników tej branży. Szczegółowe potraktowanie przedstawionej problematyki wskazuje również na możliwość wykorzystania książki jako materiału szkoleniowego dla audytorów wewnętrznych obiektów hotelarskich...

Spis treści: http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788362337187&spisTR=1&store_id=2

Zamówienia realizują:

● księgarnia Hotelarze.pl, dokument online: http://www.ksiazki.hotelarze.pl/?p=productsMore&iProduct=20&sName=ocena-jakosci-swiadczonych-uslug.-czesc-i.-elzbieta-nawrocka-sylwia-oparka, data dostępu 30.11.2011

● Księgarnia ekonomiczna Kazimierz Leki, dokument online: http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788362337187&spisTR=1&store_id=2, data dostępu 30.11.2011

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit