Nowe trendy w dystrybucji produktów żywnościowych: gastronomia i zachowania nabywców

Nowe trendy w dystrybucji produktów żywnościowych:  gastronomia i zachowania nabywców

Nowe trendy w dystrybucji produktów żywnościowych: gastronomia i zachowania nabywców / red. nauk. Michał Sznajder, Zygmunt Waśkowski. Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012,– 322 s.; ISBN: 978-83-7417-731-3. Zeszyty naukowe, 236

W artykułach niniejszego zeszytu naukowego przedstawiono funkcjonowanie wielu kanałów dystrybucji, od nowoczesnych wielkopowierzchniowych do tradycyjnych targowisk. Pokazano także rosnącą rolę niektórych niszowych form dystrybucji, jak catering dietetyczny i szpitalny. Wciąż wymagającym opisania fenomenem są sieci szybkiej żywności (fast food), a także problemy regionalnych i ekologicznych produktów żywieniowych. W zeszycie przedstawiono badania dotyczące satysfakcji i preferencji konsumentów w Polsce oraz kształtowanie się wydatków na restauracje i hotele w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce.

● Spis treści:  http://www.ksiegarnia-ue.pl/get.php?pdf=1&id=90319

● Zamówienia realizuje księgarnia internetowa Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, dokument online: http://www.ksiegarnia-ue.pl/index.php?s=details&cat_id=16&id=90319, data dostępu 17.02.2013

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit