Marketing w gastronomii

Marketing w gastronomii

Marketing w gastronomii / Józef Sala,– wyd.2. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011,– 244 s.; ISBN: 978-83-208-1953-3

Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.

Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej:

● pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,

● istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,

● usługę gastronomiczną jako produkt,

●·strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,

●·dystrybucję usług gastronomicznych,

●·kształtowanie cen w gastronomii,

●·promocję usług gastronomicznych,

●·usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,

●·usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

● Wstęp oraz spis treści znajdziesz tutaj: http://www.pwe.com.pl/marketing/marketing_w_gastronomii,p27881511

Źródło: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, data dostępu 10.08.2011

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit