Konkurencyjność regionów turystycznych

Konkurencyjnosc regionow turystycznych

Konkurencyjność regionów turystycznych / red. Maciej Dębski. – Łódź : Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2014. – 216 s. : il. ; 24 cm. – (Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk, ISSN 1733-2486 ; t. 15, z. 4, cz. 3). Na grzb. wyłącznie tyt. serii. – Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach. Bibliogr., netogr. przy pracach. Finansowanie: Społeczna Akademia Nauk (Łódź)

● Pobierz plik: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XV-4-3.pdf

Spis treści

WSTĘP
UWARUNKOWANIA KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW TURYSTYCZNYCH
● Bogusław Stankiewicz, Nauka o turystyce w XXI wieku – strategia, obszar i metodologia badań, dylematy
● Maciej Dębski, Tourism During Financial Crisis
● Krzysztof Kandefer, Strategia rozwoju regionu a rozwój turystyki
● Maciej Dębski, Klaster jako czynnik rozwoju konkurencyjności destynacji turystycznej
● Olena Kulykovets, Pułapki turystyczne a rozwój regionów
● Joanna Kizielewicz, Konkurencyjność polskich portów morskich w zakresie obsługi statków wycieczkowych w basenie Morza Bałtyckiego
● Jolanta Jurczak, Kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności regionu mazowieckiego
● Edward Wiśniewski, Bioklimatyczne uwarunkowania turystyki uzdrowiskowej w Kołobrzegu
● Teresa Mikulska, Analiza profilu demograficzno-społecznego jednoosobowych gospodarstw domowych ponoszących wydatki na kulturę i rekreację
ROLA PRZEDSIĘBIORSTW W KSZTAŁTOWANIU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW TURYSTYCZNYCH
● Ewa Świstak, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Baza noclegowa a turystyczna konkurencyjność regionów
● Hanna Górska-Warsewicz, Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich
● Katarzyna Biełuszko, Aleksandra Grobelna, Udogodnienia dla obsługi konferencji i biznesu narzędziem konkurencyjności na rynku polskich hoteli luksusowych
● Julia Sienkiewicz, Czy dorobek szkoły zasobowej i jej krytyków można wykorzystać dla potrzeb restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych? Tak
● Joanna Sienkiewicz, Bogusław Stankiewicz, Konkurencyjność w sektorze turystyki uzdrowiskowej – studium zasobowego podejścia czynników konkurencyjności w świetle preferencji kadry kierowniczej uzdrowisk województwa zachodniopomorskiego
● Bogusław Stankiewicz, Rola parametru kosztów w procesie ustalania pozycji ratingowej w sektorze przedsiębiorstw uzdrowiskowych (Studium przypadku Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.)
Źródło: Społeczna Akademia Nauk, data dostępu 20.09.2014

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit