Instrumenty, strategie i wyzwania w przyciąganiu kongresów do miast niebędących stolicami

Instrumenty, strategie i wyzwania w przyciąganiu kongresów do miast niebędących stolicami. Szczecin: Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010,– 127 s. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 626, Ekonomiczne Problemy Turystyki, nr 15. ISSN 1640-6818


Spis treści

● Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Katarzyna Klimek, Agata Niemczyk, Renata Seweryn: Kraków miastem kongresów - stan obecny i perspektywy rozwoju (na przykładzie badań turystyki mice w 2008 roku), abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/1.pdf

● Krzysztof Celuch: Badanie wielkości rynku spotkań i wydarzeń biznesowych w 2009 roku w Polsce, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/2.pdf

● Krzysztof Cieślikowski: Województwo śląskie jako atrakcyjna destynacja na rynku turystyki konferencyjnej

● Rob Davidson: The use of customer relationship management and direct marketing tools by convention bureaus, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/4.pdf

● Alicja Jankowska: Convention Bureau Szczecin jako nowe biuro turystyki biznesowej na polskim rynku, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/5.pdf

● Anna Kalinowska-Żeleźnik: Rozwój turystyki biznesowej - cel strategiczny w skali całego regionu (na przykładzie województwa śląskiego), abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/6.pdf

● Nazar Kudła, Olha Vuytsyk: Business tourism development in L'viv, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/7.pdf

● Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk: Gospodarka turystyczna miasta Szczecina w aspekcie rozwoju turystyki biznesowej, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/8.pdf

● Adam Pawlicz: Wybrane aspekty funkcjonowania convention buremu: ujęcie instytucjonalne, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/9.pdf

● Daniel Puciato, Kazimierz Mrozewicz: Regionalny program operacyjny województwa opolskiego 2007-2013 a rozwój turystyki biznesowej, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/10.pdf

● Marta Sidorkiewicz: Miejsca na organizację biznesowych imprez zbiorowych w województwie zachodniopomorskim, abstrakt: http://www.wzieu.pl/zn/626/summ/11.pdf

Sprzedaż prowadzi księgarnia „Turystyczne badania”, dokument online: http://www.turystycznebadania.pl/Instrumenty_strategie_i_wyzwania_w_przyciaga-niu_kongresow_do_miast_niebedacych_stolicami_Ekonomiczne_Problemy_Turystyki_nr_15-195.html, data dostępu 03.03.2011

 

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit