Badanie konsumentów usług turystycznych w Polsce

Badanie konsumentów usług turystycznych w Polsce

Badanie konsumentów usług turystycznych w Polsce [w 2011 roku]: prezentacja wyników badania zrealizowanego dla POT przez TNS OBOP. Warszawa, TNS OBOP, 2012,– 46 s.; tab., wykr.

Dokument online: http://www.pot.gov.pl/index.php?option=com_rubberdoc&view=doc&id=3417&format=raw

Wyniki badań zaprezentowano 12 stycznia 2012 roku
Badanie miało następujące cele:
● cel merytoryczny, ocenę poziomu zadowolenia turystów – krajowych i zagranicznych – z wyjazdu turystycznego w Polsce, w tym ocenę zadowolenia z poszczególnych usług turystycznych
● cel metodologiczny, czyli sprawdzenie zaproponowanej przez Zamawiającego metodologii badania oraz przekazanie propozycji zmian do realizacji kolejnych fal
● cel techniczny, czyli przekazanie Zamawiającemu plików, które będą wykorzystane do kontynuacji badania przez POT.
Źródło: Polska Organizacja Turystyczna, dokument online: http://www.pot.gov.pl/dane-i-wiedza/badania-i-analizy/, data dostępu 22.01.2012

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit