Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej

Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej

Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej / Wiesława Kuźniar. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013,– 301 s.; ISBN: 978-83-7338-839-0

Celem głównym pracy jest identyfikacja kierunków oddziaływania marketingu terytorialnego na rozwój turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwiązań marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozwój zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.

● Spis treści: http://wydawnictwo.univ.rzeszow.pl/product_info.php?products_id=1745

Zamówienia realizuje księgarnia internetowa Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego, dokument online: http://wydawnictwo.univ.rzeszow.pl/product_info.php?products_id=1745, data dostępu 17.02.2013

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit