XOXO

Małopolskie

Priorytety strategii promocyjnej MOT

Najważniejsi są narciarze i smakosze

Blok promocji obejmuje nie tylko szaleństwo na stokach, ale całość wypoczynku zimowego, poprzez np. wspieranie turystyki na rakietach śnieżnych, promocję karczm regionalnych, imprez i wydarzeń.

…i przez cały rok

Jeżeli już mowa o stacjach narciarskich, osobnym tematem promocji w MOT jest ich działalność „pozazimowa”: latem lub w razie braku śniegu w zimie. Przekształcanie centrów narciarskich w ośrodki aktywności całorocznej (główne trendy: rowery, baseny termalne, parki linowe) sprzyja rozwojowi turystyki aktywnej, uniezależnia stacje od pogody i poprawia koniunkturę wydłużając sezon turystyczny.

Już teraz środowisko narciarskie Małopolski przygotowuje się do jesiennego wystąpienia w Kijowie, podczas targów UKRAINE. Na terenie targów, na placu przed pawilonem ekspozycyjnym będzie miał miejsce plenerowy „Jarmark – Zima w Małopolsce””. MOT organizuje go przy wsparciu finansowym POT i Województwa Małopolskiego. Stacje narciarskie wystawią tu standy ze swoimi propozycjami, a ofertę turystyki zimowej dopełni atmosfera festynu, występy, folklor i degustacje przysmaków regionalnych.

Przewodniki dla smakoszy

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit