Specyfika regionu przygranicznego

Promocja i informacja po lubusku

Filia Zielonogórskiego Centrum Informacji i Promocji Turystyki w Ratuszu…Więcej »

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego systematycznie rozszerza listę targów turystycznych, na których jest obecny. W tym roku szczególnie intensywną promocję zorganizowano w trakcie łódzkich XV Międzynarodowych Targów Regiony Turystyczne „Na Styku Kultur”, których to targów Lubuskie było regionem partnerskim.

Promocja województwa leży w gestii Departamentu Rozwoju Regionalnego i Planowania Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, którego dyrektorem jest Maciej Nowicki.

O perspektywach rozwoju turystyki i zamierzeniach w zakresie informacji turystycznej mówią: Błażej Krupa, kierownik Wydziału Turystyki (podległego wspomnianemu Departamentowi) oraz Konrad Grzegrzółka z tego Wydziału – specjalista ds. promocji, a jednocześnie… członek zespołu muzycznego, który uatrakcyjniał grą regionalne stoisko.

Dużą siłą Lubuskiego jest dobra informacja turystyczna. Obok placówki „it” w Zielonej Górze (przy ul. Kupieckiej 15 i Filii na Starym Rynku 1), funkcjonują bardzo dobre punkty „it” w miejscowościach położonych przy granicy niemieckiej. To efekt dobrej współpracy partnerskiej miast – Słubice, Frankfurt i Gubin -Guben.

- W najbliższym czasie powstaną nowe reprezentacyjne placówki „it” o charakterze międzynarodowym, wykorzystujące dawne, niepotrzebne już dziś pomieszczenia służb granicznych. To tylko przypieczętowanie bardzo dobrej już od lat, transgranicznej współpracy turystycznej partnerów polskich i niemieckich – mówi Błażej Krupa.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit