Tajniki promocji

Hotel lansuje okolicę – w interesie turystów i… własnym

Hotel Kowallo w atrakcyjnym plenerze

Foldery promocyjne hoteli są coraz atrakcyjniejsze w formie i treści. Kolorowe zdjęcia, bogactwo szaty graficznej nie jest już dziś dla nikogo zaskoczeniem. Ale, zarówno w treści tych publikacji, jak i w serwisie fotograficznym dominują (słusznie) informacje o infrastrukturze obiektów i świadczonych usługach.

Bywa jednak, że zarówno w treści, jak i serwisie fotograficznym, nie ma jakichkolwiek odniesień do położenia hotelu i atrakcji godnych zwiedzania. Zdarza się, że zdjęcia w 100 proc. pokazują pokoje, hole, sale konferencyjne, a  brak jakiegokolwiek zdjęcia wskazującego na atrakcyjność usytuowania obiektu, nie mówiąc już o atrakcjach w pobliżu. A przecież takie informacje,  jeśli nie decydują, to współdecydują o wyborze hotelu.

Inaczej myślą właściciele hotelu Kawallo w Leonowie koło Płocka, w pobliżu Zalewu Włocławskiego. Wydali oni specjalnie dla gości folder-przewodnik po okolicach hotelu. Dowiadujemy się m.in., że obiekt leży w strefie Nadwiślańskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i można tutaj spotkać łosie, jelenie, sarny, zająca, czarnego bociana i bażanta. Tropicieli przeszłości zainteresują informacje o śladach osadników olęnderskich w dolinie Wisły. To dawne zbory, pozostałości zabudowań, wiklinowe ploty, stawy i kanały. Właściciele hotelu zachęcają do odwiedzenia Płocka, jego zabytków, muzeów, amfiteatru, ogrodu zoologicznego itd.

Czy inni hotelarze wezmą przykład z tych doświadczeń?

(jpp)

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit