34 punkty „it”

Gościnna Jura

Punkt Informacji Turystycznej „OL-TUR-2” w Olsztynie k. Częstochowy

Kreowanie wizerunku regionu i rozwój turystyki to jeden z najbardziej istotnych kierunków działania Związku Gmin Jurajskich. Organizacja skupia 39 samorządów z terenów jurajskich położonych pomiędzy Częstochową i Krakowem, w dwóch województwach - małopolskim i śląskim.

Istotnym osiągnięciem jest wykreowanie i bardzo konsekwentne zarządzanie Jurajską Informacją Turystyczną, którą tworzy sieć 34 punktów „it”- mówi Robert Nieroba, dyrektor Związku Gmin Jurajskich

Z uwagi na prestiż i rolę promocyjną systemu istnieje duże zainteresowanie zaistnieniem w sieci, jednak trzeba spełnić określone warunki. Osoby i instytucje, które tych warunków nie wypełniają bywają wykreślone z tej listy.

Rozmówca chwali współpracę z Jurajską Organizacja Turystyczną, która koncentruje się na informacji turystycznej o powiecie zawierciańskim i również często uczestniczy we wspólnych działaniach Związku.

(jpp)

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit