Głosowanie z Jajem

Konkursy dla punktów informacji turystycznej zdobywają serca fanów. Po konkursie walentynkowym, w którym kaliskie CIT otrzymało tytuł Miłosnego Centrum Informacji Turystycznej – w okresie wielkanocnym, gra toczy się o nagrodę za promocyjny pomysł „Z jajem", czyli odnoszący się do okresu wielkanocnego.

Zespoły „it" w marcu tworzyły memy, grafikę, piosenki i filmiki zapraszające turystów do ich miast i miejscowości. Obecnie odbywa się głosowanie internautów na fan pagu Polskiej Organizacji Turystycznej. Glosowanie potrwa do 2 kwietnia, kończy się sekundę przed północą. Głosowanie jest proste. Logujemy się na profilu Polskiej Organizacji Turystycznej na facebooku, oglądamy zgłoszone dzieła, oceniamy i głosujemy kilikając Lubię to.

Ciekawie i emocjonująco było już od startu. Początkowi liderzy z czasem słabli, na czoło sforowały się produkcje z końca stawki. W ostatnim dniu głosowania na zdecydowanego faworyta wyrósł Punkt Informacji Turystycznej przy Urzędzie Miejskim w Złocieńcu, który zgromadził ponad 600 polubień. Z tym wynikiem wyprzedził o 200 kliknięć dotychczasowego lidera, Centrum Informacji Turystycznej w Łodzi. Po bardzo dobrym początku, przed metą zwolniło Regionalne Centrum Informacji Turystycznej Białystok, mogłoby się wydawać, usatysfakcjonowane trzecią lokatą. Nie była ona jednak taka pewna, bo w końcówce polubieni zaczęło szybko przybywać na koncie Centrum Informacji Turystycznej w Poraju.

Laureat konkursu, oprócz okolicznościowej tabliczki potwierdzającej otrzymanie najwyższej liczby głosów w ocenie internetowych jurorów, otrzymuje pełny dzień promocji na fan pagu POT, dodatkowo na łamach Aktualności Turystycznych ukaże się wywiad z przedstawicielem zwycięskiej „it".

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit