Termy Cieplickie

Efekty działań środków unijnych w turystyce. W rok po otwarciu, „Termy Cieplickie” odnotowały ponad 270 tys. gości

Kolejna relacja z efektów realizacji inwestycji finansowanej ramach Działania 6.4 POIG, w których Polska Organizacja Turystyczna była Instytucją Wdrażającą. Proponujemy prześledzenie losów poszczególnych projektów wraz z wypowiedziami osób zarządzających nimi obecnie. Dzisiaj Termy Cieplickie.

Grupa liderów w wykorzystywaniu funduszy unijnych właściwie nie zmieniła się od startu, i trudno byłoby wskazać zdecydowanie wybijających się w stawce beneficjentów, wynika z opinii Anny Zabłockiej-Szyber, wicedyrektor Departamentu Funduszy Europejskich

Pierwsza trzynastka

Branża turystyczna doskonale radzi sobie z wydatkowaniem europejskich pieniędzy. Trafiono z wyborem projektów, czynione inwestycje w sposób wartościowy wpływają na podniesienie atrakcyjności turystycznej Polski, umacniają ekonomiczny potencjał sektora, którego rozwój daje silny bodziec koniunkturalny wszystkim działom gospodarki  narodowej.

POIG 2007-2013

Beneficjenci, którzy zakończyli realizację przedsięwzięć

Projekty w ramach Działania 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Kajetan d’Obyrn, prezes Zarządu Kopalni Soli „Wieliczka”

„Szlaki nowej przygody w zabytkowej Kopalni Soli „Wieliczka”

Kajetan d’Obyrn, prezes Zarządu Kopalni Soli „Wieliczka”

Andrzej Bojanowski, zastępca prezydenta ds. Polityki Gospodarczej

„Program ożywienia dróg wodnych w Gdańsku”

Andrzej Bojanowski, zastępca prezydenta ds. Polityki Gospodarczej

Jędrzej Nawara

Stulatek odzyskał wigor

Jędrzej Nawara, Dział Projektów Strategicznych, Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.

1

Anna Zabłocka-Sztyber

Wicedyrektor Departamentu Funduszy Europejskich Polskiej Organizacji Turystycznej

Marcin Krauzowicz

Marcin Krauzowicz

Wicedyrektor Departamentu Funduszy Europejskich Polskiej Organizacji Turystycznej

Działanie 6.4 okiem blogera

Kto lubi czytać osobiste zwierzenia blogerów z pewnością kupi ten wideoklip. Do kogo bardziej przemawiają obrazy, do tego również przemówi ta konwencja. Blog turysty ilustrowany sekwencjami filmowymi, w zwięzłej formie prowadzi widza po turystycznych miejscach, które zyskały na atrakcyjności dzięki szczodrości unijnej kiesy.