Pomorskie

Gra przygodowa

Uczestnicy gry w malborskim Zamku…Więcej »

Uczestnikami gry w malborskiej twierdzy są goście średniowiecznego Zamku, biorący udział w konferencjach motywacyjnych, warsztatach doskonalenia zawodowego i innych spotkaniach na jego terenie.

Celem gry jest trening współdziałania między ludźmi, kształtowanie postaw twórczych, rozbudzanie wyobraźni, wspólna zabawa w klimacie niekonwencjonalnego spotkania z twierdzą i jej historią.

Pomysłodawcą, twórcą, właścicielem intelektualnej substancji produktu oraz prowadzącym każdorazowo grę jest Marek Stokowski, kustosz w Muzeum Zamkowym w Malborku, animator kultury, scenarzysta, pisarz. Grupy uczestników gry przygodowej „Uczta u Wielkiego Mistrza” (łącznie do 120 osób) otrzymują od niego pisemne wezwanie do podjęcia osobliwej rycerskiej przygody, zarówno sprawnościowej: strzelanie z łuku i kusz, gonitwa do głów saraceńskich (natarcie kopią), poruszanie się w zbroi płytowej, sprawdzian w pracowni alchemika, czy dworska gra w komplementy dla dam, jak i intelektualnej: rozwiązania szeregu zadań – zagadek, opierających się na poszukiwaniu ukrytych informacji, przedmiotów, na poczuciu humoru, spostrzegawczości i logicznym myśleniu. Nagroda to udział w uczcie u Wielkiego Mistrza i otrzymanie części krzyżackiego skarbu.

Szczególne połączenie aury autentycznego miejsca historycznego i zarazem arcydzieła architektury gotyckiej (objawiającego się w nocnej iluminacji) z zabawą prowadzoną przez postacie w strojach z epoki, pozwala na poznanie tajemnic fascynującego obiektu z Listy UNESCO.

Gra przygotowana została w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit