POT. V edycja Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny

2007: Przyznano 13 Certyfikatów, 3 Wyróżnienia oraz Certyfikat Specjalny Internautów

24 października 2007 r., podczas otwarcia XVIII Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu odbyło się uroczyste wręczenie Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny 2007 roku.

Na Konkurs nadesłano ogółem 62 zgłoszenia. Kapituła w składzie: przewodniczący Jan Wysokiński (Stowarzyszenie Ekspertów Turystyki), Wojciech Nowakowski (TVP), Jerzy Domański (Przegląd), Ryszard Kunce (PTTK), Grzegorz Kiszluk (Brief), Anna Kosmała-Zarzycka (DGA S.A.), Robert Kaszlewicz (Migut Media), Karolina Jaroszewicz (Newsweek), Jacek Debis (PART) oraz Jan Jastrzębki i Jacek Janowski (POT) wybrała w głosowaniu jawnym 13 najlepszych produktów turystycznych oraz przyznała 3 wyróżnienia.

Certyfikat POT otrzymały: Zakład Turystyczny Kompleksu Osówka za Tajemnicze Podziemne Miasto Osówka w Głuszycy w Górach Sowich; Opera Wrocławska za plenerowe megawidowisko operowe „Napój miłosny” Gaetano Donizettiego; Urząd Miasta Zielona Góra za Winobranie – Festiwal Wina;  Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina za Wędrowny Festiwal „Kolory Polski”; Robert Papis za Spalski Jarmark Antyków i Rękodzieła; Muzeum Żup Krakowskich w Wieliczce za interesującą ofertę edukacyjno-kulturalną; Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury za Tatrzańskie Wici – cykl plenerowych imprez kulturalno-rozrywkowych; Gminny Ośrodek Kultury w Czarnej za Garncarski Szlak w Medyni Głogowskiej; Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna za „Gościnny Białystok”; Fundacja Zamek w Gniewie za inscenizację Bitwy Dwóch Wazów Vivat Vasa!; Śląska Organizacja Turystyczna za Festiwal Kuchni Śląskiej i Szlak Zabytków Techniki oraz Komunikacja Miejska Sp. z o.o. w Szczecinku za  Szczecinecki Tramwaj Wodny – Bayern.

3 wyróżnienia za przedsięwzięcia, które mogą być głównym elementem przyszłego produktu turystycznego oraz mają istotny wpływ na atrakcyjność regionu, w którym funkcjonują otrzymały: firma Lang Team Sp. z o.o. za Kolarską Ligę Mistrzów - Tour de Pologne; Urząd Miasta w Augustowie za Mistrzostwa Polski w Pływaniu na byle czym „Co ma pływać nie utonie?” oraz  PPHU Hortulus – Iwony Bigońskiej za Ogrody Tematyczne Hortulus.

Certyfikat Specjalny Internautów za największą liczbę głosów w głosowaniu internetowym otrzymało Winobranie – Festiwal Wina  w Zielonej Górze.

Patronami medialnymi Konkursu były: Tygodnik Newsweek Polska, pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży Brief oraz Brief for Poland, a także prestiżowy miesięcznik biznesu turystycznego Rynek Podróży.

Poniżej przedstawiamy laureatów Konkursu.                      

(mb)

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit