XOXO

POT. II edycja Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny

2004: Przyznano 23 Certyfikaty

Do II edycji Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny zgłoszonych zostało 196 produktów turystycznych.

9 września w głosowaniu jawnym Kapituła Konkursu w składzie: Jerzy Domański („Przegląd”), Jan Wysokiński (Stowarzyszenie Ekspertów Turystyki), Ryszard Kunce (sekretarz generalny PTTK), Romuald Bokun (TVP3), Karolina Jaroszewicz („Newsweek”) i Jerzy Walasek (POT) przyznała 23 Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej za stworzenie produktów, które w istotny sposób przyczyniły się do zwiększenia przyjazdów turystycznych do Polski lub do ilościowego wzrostu turystyki krajowej. Nagrodzonym wręczono je podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw Tour & Travel.

Oto laureaci II edycji: Lwóweckie Lato Agatowe (woj. dolnośląskie); Festyn archeologiczny w Biskupinie (woj. kujawsko-pomorskie); Centralny Szlak Rowerowy Roztocza, Muzeum Zamoyskich w Kozłówce (woj. lubelskie); Weekend w Rzeczpospolitej Ptasiej, Noc Nenufarów (woj. lubuskie); Festiwal Dialogu Czterech Kultur (woj. łódzkie); Festiwal Misteria Paschalia, Podziemna eskapada czyli wycieczka z przygodami - produkt Kopalni” Soli „Wieliczka” (woj. małopolskie); Miodobranie Kurpiowskie (woj. mazowieckie); Szlak Architektury Drewnianej (woj. podkarpackie); Mistrzostwa Świata w Poławianiu Bursztynu „Jantar 2004”, Wycieczka tematyczna po Słowińskim Parku Narodowym – przygoda, historia i przyroda, Regaty Pucharu Świata w Klasach Olimpijskich „Gdynia Sailing Days” (woj. pomorskie); Tydzień Kultury Beskidzkiej, Zabytkowa Kopalnia „Ignacy” w Rybniku (woj. śląskie); Kuźnice Koneckie (woj. świętokrzyskie); Kanał Ostródzko-Elbląski, Inscenizacja bitwy pod Grunwaldem (woj. warmińsko-mazurskie); Wielkopolski System Szlaków Rowerowych, Interaktywne upowszechnianie i poznawanie zbiorów Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (woj. wielkopolskie); Wakacyjny Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach oraz Festiwal Wikingów w gminie Wolin (woj. zachodniopomorskie).

Przedstawiamy laureatów Konkursu. Produktu nagrodzone Certyfikatem POT będą również prezentowane w wysokonakładowych wydawnictwach POT. Dystrybucja materiałów promocyjnych prowadzona będzie przez Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej w 13 krajach. W celu popularyzacji produktów zostaną również zorganizowane imprezy studyjne z udziałem dziennikarzy polskich i zagranicznych.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit